Τη δική του απάντηση στις πληροφορίες περί εντάλματος από τις βελγικές αρχές δίνει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, δηλώνοντας ότι δεν πρόκειται να κάνει χρήση βουλευτικής ασυλίας και ότι θα προσφύγει ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη. Ο πρώην επίτροπος απορρίπτει κατηγορηματικά κάθε εμπλοκή του στην υπόθεση Qatargate, κάνοντας λόγο για «απολύτως αβάσιμο ζήτημα».
Σε δήλωσή του για το Qatargate, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος αναφέρει ότι πληροφορήθηκε από δημοσιογράφους πως φέρεται να έχει σταλεί έγγραφο από τις βελγικές αρχές προς τις ελληνικές, με το οποίο επιχειρείται, όπως υποστηρίζει, «χωρίς καμία βάση» η σύνδεση του ονόματός του με την υπόθεση. «Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ», τονίζει ο πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν πρόκειται για ένταλμα σύλληψης αλλά για αίτημα άρσης της ασυλίας του.
«Νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη και φορολογημένη»











































