Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Τα κορυφαία εμπορικά σήματα

Για ενδέκατη συνεχόμενη χρονιά το κορυφαίο εμπορικό σήμα στο κόσμο είναι η coca cola μετά την ολοκλήρωση του καταλόγου της Interbrand.
Ο κατάλογος περιέχει τα 100 κορυφαία εμπορικά σήματα στα οποία ξεχωρίζουν οι γνωστότερες εταιρίες ένδυσης, πληροφορικής, τροφίμων, καλλυντικών αλλά και οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Πρώτη είναι η Coca-Cola, με την αξία του εμπορικού της σήματος να υπολογίζεται στα 70,45 δισ. δολάρια. Δεύτερη και τρίτη είναι δυο κολοσσοί της πληροφορικής η IBM, στα 64,7 δισ. δολάρια, και η Microsoft, στα 60,89 δισ. δολάρια.

Ακολουθούν στις πρώτες είκοσι θέσεις, η Google, η General Electric, η Mc Donald's, η Intel, η Nokia, η Disney, η HP, η Toyota, η Μercedes-Benz, η Gillette, η Cisco, η BMW, η Louis Vuitton, η Apple, η Marlboro, η Samsung και η Honda.
Η μεγαλύτερη αύξηση στην αξία εμπορικού σήματος αφορά για φέτος την Apple, η οποία σκαρφάλωσε στη 17η από την 20η θέση. Η εταιρία από το Κοπερτίνο της...
Καλιφόρνια μετά το λανσάρισμα του ipad και του iphone 4 έχει πάρει φόρα.

Εκτός λίστας έμεινε ο βρετανικός πετρελαϊκός κολοσσός BP, ύστερα από την τεράστια οικολογική καταστροφή στον Κόλπο του Μεξικού.
Τελευταίοι στην λίστα είναι η εταιρία ρουχισμού Burberry.
Δέκα είναι τα κριτήρια για να μπεις στη λίστα της Interbrand. Είναι η διαφοροποίηση, η δέσμευση, η αυθεντικότητα, η συνέπεια, η παρουσία, η αναγνωσιμότητα, η προστασία, η διαφάνεια, η υπευθυνότητα και η σταθερότητα.

---
ΠΗΓΗ: news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News