Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Πόσα δισ. € κοστίζουν τα λογότυπα των αυτοκινητοβιομηχανιών

Η λίστα με την αξία των εμπορικών σημάτων κορυφαίων εταιρειών του κόσμου που ανέδειξε η έρευνα Best Global Brands βγήκε στη δημοσιότητα. Σύμφωνα με αυτή, το brand name της Toyota έχει τη μεγαλύτερη αξία από οποιοδήποτε άλλο στο χώρο του αυτοκινήτου






Το brand name της Hyundai κοστίζει 5,5 δις ευρώ




Συγκεκριμένα, το λογότυπό της ιαπωνικής φίρμας αξίζει 26,2 δις ευρώ και βρίσκεται στην 11η θέση της σχετικής κατάταξης και μάλιστα με πτώση εξαιτίας των τελευταίων ανακλήσεων που έβλαψαν την εικόνα της μάρκας. Στη δεύτερη θέση των αυτοκινητοβιομηχανιών και στην 13η της γενικής κατάταξης βρίσκεται η Mercedes με κόστος brand name 25,2 δις ευρώ. Ακολουθεί η BMW με 22,3 δις ευρώ (15η θέση overall) και η Honda με 18,5 δις ευρώ (20η θέση overall).



Η Harley Davidson είναι η μοναδική στο Top 100 με αξία σήματος 3,3 δις ευρώ


Από εκεί κα πέρα, η Ford ακολουθεί από την 5η θέση των κατασκευαστών αλλά από την 50η στη γενική με 7,2 δις ευρώ, ακολουθούμενη από τις VW (53η) με 6,9 δις, Audi (63η) με 5,5 δις, Hyundai (65η) με 5 δις, Porsche (72η) με 4,4 δις και η Ferrari (91η) με 3,6 δις. Πρώτη εταιρία από όλες είναι η Coca Cola με αξίας σήματος 70,5 δις ευρώ. Στις 100 πρώτες θέσεις βρίσκεται και άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του αυτοκινήτου όπως οι, Caterpillar (70η) και Shell (81η). Από πλευράς μοτοσικλετών η μάρκα με την μεγαλύτερη αξία είναι η Harley Davidson η οποία βρίσκεται στην 98η θέση με αξίας σήματος 3,3 δις ευρώ.

---
ΠΗΓΗ: zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News