Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Μειώσεις μισθών 40% και πλαφόν στους μισθούς στις ΔΕΚΟ

- Με νομοσχέδιο σκούπα θα εφαρμοστεί το μοντέλο του ΟΣΕ σε 52 ΔΕΚΟ
- Δείτε ποιές είναι οι ΔΕΚΟ και τι θα συμβεί στους μισθούς των εργαζομένων
- Καταργούνται bonus, υπερωρίες και εκτός έδρας

Έχει μπει, όπως λέγεται, ήδη ένα μαξιλάρι κάτω από το οποίο οι μισθοί δεν θα πειραχτούν, όμως έχουν καθοριστεί και τα ανώτατα όρια αποδοχώνπου δεν θα ξεπερνούν τις 50.000 το χρόνο, αν και υπήρξαν συζητήσεις η οροφή να μην ξεπερνάει τις 45.000.

Το καλό νέο είναι πως, όπως λέγεται τώρα, είναι ότι δεν θα πειραχτούν μισθού που είναι έως και τα 1.700 ευρώ το μήνα. Δεν θα πειραχτουν δηλαδή τα χαμηλά και τα μεσαία εισοδήματα.

Οι διαρθρωτικές αλλαγές και η καθυστέρηση που παρατηρείται σε αυτές ήταν ένα από τα βασικότερα θέματα συζήτησης κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του προέδρου του ΔΝΤ, Ντομινίκ Στρος Καν στην Αθήνα.
Με αφορμή λοιπόν την αγωνία της τρόικας, ο πρωθυπουργός αμέσως μετά το γεύμα στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Στρος Καν, συγκάλεσε μίνι υπουργικό συμβούλιο στη Βουλή, όπου συζητήθηκαν με λεπτομέρεια τα θέματα των διαρθρωτικών αλλαγών στις ΔΕΚΟ και τις εργασιακές σχέσεις.

Με βάση αυτό το νομοσχέδιο, το μοντέλο του ΟΣΕ θα εφαρμοστεί σε άλλες 52 ΔΕΚΟ και θα προβλέπει δηλαδή πλαφόν στις δευτερεύουσες αμοιβές 8% με 10% πάνω από τους βασικούς μισθούς.

Το νομοσχέδιο αυτό αναμένεται να συζητηθεί εκτάκτως την Πέμπτη στο υπουργικό Συμβούλιο και με τη διαδικασία του κατεπείγοντος να έρθει την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή προς ψήφιση. Το νομοσχέδιο αυτό μάλιστα είναι του υπουργείου Οικονομικών και όχι του υπουργείου Μεταφορών, κάτι που δείχνει την αγωνία της κυβέρνησης να δείξει ότι οι διαρθρωτικές αλλαγες γίνονται και τάχιστα.

Το νομοσχέδιο-σκούπα

•Τα επιδόματα ενσωματώνονται στις αποδοχές
•Καταργούνται μπόνους, υπερωρίες εκτός έδρας κ.τ.λ.
•Περιορίζονται στο όριο των εσόδων τα έξοδα λειτουργίας.
•Καθίστανται υποχρεωτικές οι μετατάξεις, αλλά και οι μετακινήσεις στο εσωτερικό των οργανισμών.
•Οι νεοπροσλαμβανόμενοι θα περνούν περίοδο μαθητείας και δοκιμής.
•Μειώνονται οι αμοιβές των μελών των διοικητικών συμβουλίων.
•Μειώνονται τα κονδύλια διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων.
•Αυστηρότεροι όροι για τις προμήθειες και τα έργα που υλοποιού

Ποιές είναι οι ΔΕΚΟ που θα εφαρμοστεί το μοντέλο του ΟΣΕ

HELEXPO A.E., ΑΕΜΥ Πολυκλινική, Ολυμπιακό Χωριό, ΑΓΡΟ.ΤΗ.ΜΑ Α.Ε., ΑΕΔΙΚ, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΔΕΘ, ΔΕΠΑΝΟΜ, ΕΑΒ, ΕΑΣ, ΕΔΙΣΥ, ΕΘΕΛ, ΕΚΕΒΥΛ, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, ΕΛΚΑ, ΕΛΚΕΑ, ΕΛΚΕΔΕ, Ελληνικές Αλυκές, ΕΛΚΕ, Ελληνικό Φεστιβάλ, ΕΛΟΤ, ΕΟΜΜΕΧ, Επαγγελματική Κατάρτιση, ΕΤΑ Βουλής, ΕΤΑΝΑΛ, ΗΔΙΚΑ, ΗΛΠΑΠ, ΗΣΑΠ, ΚΕΓ, ΚΕΔ, ΙΦΕΤ, ΚΑΘ, Κοινωνία της Πληροφορίας, ΜΒΗ, ΟΑΣΑ, ΟΔΔΥ, ΟΔΙΕ, ΟΚΑΑ, Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης, Οργανισμένος Λιμένος Βόλου, Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας, Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας, Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου, Οργανισμός Λιμένος Καβάλας, Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας, Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου, Οργανισμός Λιμένος Πάτρας, Οργανισμός Λιμένος Ραφήνας, ΟΠΕ, ΟΣΕ, ΟΣΚ, ΠΑΕΠ, ΤΕΟ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Ψηφιακές Ενισχύσεις.


---
Πηγή: NewsIt

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News