Κατ' αρχήν ... ψυχραιμία. Δεν είναι ακόμη η ώρα για πανηγυρισμούς. Με τα όσα ακούμε από την κυβέρνηση μέσω διαρροών και δηλώσεων που ακόμη και υπουργοί τις παίρνουν μετά πίσωκαλό είναι να κρατάμε “μικρό καλάθι”. Το κίνημα “δεν πληρώνω” έχει επιτύχει νίκη σίγουρα σε ψυχολογικό επίπεδο. Έχει τρομάξει πολλούς.
Τα “κενά” στους νόμους αυτή τη φορά ήταν προς όφελος των πολιτών. Ούτε το κράτος, ούτε οι εργολάβοι μπορούν να πάνε σε δίκη...
Τώρα λοιπόν ο αρμόδιος υπουργός κάνει λόγο για μειώσεις. Σύμφωνα με την εφημερίδα “Ελευθεροτυπία” αυτές θα είναι “γενναίες” και θα φτάνουν στο 50%, αλλά μονάχα στα τμήματα που είναι υπό κατασκευή.
Θα μειωθούν δηλαδή τα διόδια σε Μαλιακό, Τέμπη, Κορίνθου-Αθηνών και όπου αλλού γίνονται έργα. Θα “σπάσουν” δηλαδή σε κομμάτια την εθνική Αθηνών-Θεσσαλονίκης και αλλού θα πληρώνουν οι οδηγοί το σημερινό αντίτιμο και αλλού το μισό.
Είναι ένα κέρδος, όμως εξακολουθούν οι υπεύθυνοι, που είναι και νομοθέτες, να ξεχνούν ότι έστω και με μισή τιμή τα διόδια παραμένουν...
Παραμένει δηλαδή η παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδας να επιβάλει στους πολίτες της να πληρώνουν για δρόμους που δεν υπάρχουν ακόμη και μάλιστα για δρόμους που ως το 2037 δεν θα είναι καν δημόσιοι, αφού η εκμετάλλευσή τους έχει παραχωρηθεί στους εργολάβους.
Η μείωση πάντως (θα) είναι μια καλή αρχή... αρκεί να τη δούμε!
---
Πηγή: NewsIt
Τα “κενά” στους νόμους αυτή τη φορά ήταν προς όφελος των πολιτών. Ούτε το κράτος, ούτε οι εργολάβοι μπορούν να πάνε σε δίκη...
Τώρα λοιπόν ο αρμόδιος υπουργός κάνει λόγο για μειώσεις. Σύμφωνα με την εφημερίδα “Ελευθεροτυπία” αυτές θα είναι “γενναίες” και θα φτάνουν στο 50%, αλλά μονάχα στα τμήματα που είναι υπό κατασκευή.
Θα μειωθούν δηλαδή τα διόδια σε Μαλιακό, Τέμπη, Κορίνθου-Αθηνών και όπου αλλού γίνονται έργα. Θα “σπάσουν” δηλαδή σε κομμάτια την εθνική Αθηνών-Θεσσαλονίκης και αλλού θα πληρώνουν οι οδηγοί το σημερινό αντίτιμο και αλλού το μισό.
Είναι ένα κέρδος, όμως εξακολουθούν οι υπεύθυνοι, που είναι και νομοθέτες, να ξεχνούν ότι έστω και με μισή τιμή τα διόδια παραμένουν...
Παραμένει δηλαδή η παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδας να επιβάλει στους πολίτες της να πληρώνουν για δρόμους που δεν υπάρχουν ακόμη και μάλιστα για δρόμους που ως το 2037 δεν θα είναι καν δημόσιοι, αφού η εκμετάλλευσή τους έχει παραχωρηθεί στους εργολάβους.
Η μείωση πάντως (θα) είναι μια καλή αρχή... αρκεί να τη δούμε!
---
Πηγή: NewsIt
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.
Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.
Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.
Η συντακτική ομάδα του Aridaia News