Αλγεινή εντύπωση προκαλεί η διαφήμιση της γερμανικής εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, στο site της οποίας...
-εάν μπει κανείς από υπολογιστή στην Ελλάδα- εμφανίζεται η προσφορά προς τους αγαπητούς Έλληνες, πως η Sixt δέχεται ξανά δραχμές.
«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt. Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Στην πράξη, φυσικά, το site υπολογίζει την τιμή για παραλαβή οχήματος είτε από Ελλάδα είτε από Γερμανία σε ευρώ.
Η ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο ανακοίνωσε ότι προέβη στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά αναφορικά με διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
Ο σύμβουλος Τύπου της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική εκστρατεία της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρείες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους» είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή εκστρατεία η συγκεκριμένη εταιρεία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
---
Πηγή:tovima
-εάν μπει κανείς από υπολογιστή στην Ελλάδα- εμφανίζεται η προσφορά προς τους αγαπητούς Έλληνες, πως η Sixt δέχεται ξανά δραχμές.
«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt. Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Στην πράξη, φυσικά, το site υπολογίζει την τιμή για παραλαβή οχήματος είτε από Ελλάδα είτε από Γερμανία σε ευρώ.
Η ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο ανακοίνωσε ότι προέβη στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά αναφορικά με διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
Ο σύμβουλος Τύπου της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική εκστρατεία της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρείες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους» είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή εκστρατεία η συγκεκριμένη εταιρεία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
---
Πηγή:tovima
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.
Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.
Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.
Η συντακτική ομάδα του Aridaia News