Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Δ. Σταμενίτης: "Οι πολίτες του Ν. Πέλλας θέλουν καθαρά λόγια & πραγματικά έργα"

Διονύσης Σταμενίτης: "Οι πολίτες θέλουν καθαρά λόγια και πραγματικά έργα. Ο νομός Πέλλας παραμένει αποκομμένος από τους μεγάλους άξονες και μετά την ολοκλήρωση του ΕΣΠΑ"

Το άσπρο μαύρο επιχείρησε να παρουσιάσει ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Γιάννης Μαγκριώτης, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε την Δευτέρα από κοινού με τον γενικό γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, κ. Ευθύμιο Σώκο σχετικά με την πορεία διαχείρισης του προγράμματος ΕΣΠΑ Κεν. Μακεδονίας, όταν δήλωσε ότι «μέχρι το τέλος του 2015 όλες οι μεγάλες πρωτεύουσες θα συνδέονται με τη Θεσσαλονίκη, με κλειστό αυτοκινητόδρομο».

Μείζων ζήτημα προκύπτει...

...εάν επαληθευτούν οι δηλώσεις του υπουργού, γιατί μόνο ένα έργο (το έργο: Κατασκευή παράκαμψης Γιαννιτσών του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα) από τα τρία μεγάλα έργα που αφορούν το νομό Πέλλας και έχουν μελετητική ωριμότητα, βρίσκεται στο κατάλογο των έργων που προτάθηκαν για ένταξη στο ΕΣΠΑ, ενώ τα άλλα δύο παραμένουν στο κατάλογο των εν αναμονή έργων με μελετητική ωριμότητα για ένταξη στο ΕΣΠΑ, που πρακτικά σημαίνει, ότι εάν δεν ακυρωθεί κάποιο έργο από το κατάλογο των ήδη ενταγμένων, η κατασκευή τους είναι όνειρο απατηλό και θα συνεχίζει ο Νομός Πέλλας να είναι αποκομμένος από τους μεγάλους άξονες (Εγνατία και ΠΑΘΕ) και από την ανάπτυξη.

Είναι ανεπίτρεπτο στην εποχή της μεγάλης κρίσης που ζει η χώρα μας, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ επί 20 μήνες να φλυαρεί, να πολιτικολογεί, να ανακοινώνει και να ξανανακοινώνει έργα, χωρίς να προχωρά σε δημοπρατήσεις και πληρωμές των εκτελεσθέντων εργασιών των έργων.

Συγκεκριμένα όταν:

1. Δεν προχωρά, η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, την ένταξη στη χρηματοδότηση και την δημοπράτηση των τριών μεγάλων τεχνικών έργων, συνολικού προϋπολογισμού 340.000.000 ευρώ, που αφορούν τον νομό Πέλλας (α. Παράκαμψη Χαλκηδόνας του Οδικού άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα, β. Κατασκευή παράκαμψης Γιαννιτσών του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και γ. Τμήμα Νάουσα-Σκύδρα του οδικού άξονα Βέροια-Σκύδρα) τα οποία, εδώ και μήνες, παρουσιάζουν μελετητική ωριμότητα για ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ.

2. Είναι ανύπαρκτη η χρηματοδότηση της Διεύθυνσης Ελέγχου Συντήρησης Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Η ΔΕΣΕ, η οποία έχει ως αρμοδιότητα τη συντήρηση του ασφαλτοτάπητα, τον αποχιονισμό, τη συντήρηση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού και των φαναριών του εθνικού οδικού δικτύου της Περιφέρειας Κεν. Μακεδονίας (1.400 χλμ.). αντί της χορήγησης του κονδυλίου που ζήτησε, ύψους περίπου 30.000.000 €, έλαβε, για το 2011, το ποσό 4.000.000 €, ποσό ίσο με το (πάγιο) έξοδο για τον ηλεκτροφωτισμό, με αποτέλεσμα το εθνικό οδικό δίκτυο να μείνει πάλι χωρίς συντήρηση.

3. Υπάρχει αναστολή των εργασιών της κατασκευής της σήραγγας των Τεμπών, με απόφαση, από την Κ/Ξ του Παραχωρησιούχου < Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου> και η οποία έκλεισε και το εργοτάξιο.

4. Τα εργοτάξια των δρόμων ανάπτυξης (αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Νέα Οδός, Ε 65, Ιόνια Οδός, Ολύμπια οδός ) καρκινοβατούν και υπολειτουργούν.

5. Οι δημόσιες επενδύσεις είναι ανύπαρκτες, υπάρχει τεράστια καθυστέρηση από πλευράς Δημοσίου στην εξόφληση των κατασκευαζόμενων έργων με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, τον ΘΗΣΕΑ, το ΕΤΕΡΠΣ, και νέα έργα δεν δημοπρατούνται

Είναι καλύτερο να μην πανηγυρίζεις, να μην τάζεις λαγούς με πετραχήλια, άλλα δίνεις λύσεις αληθινές και χρηστικές στα προβλημάτων των πολιτών.
Πρέπει να καταλάβει ο κ. Μαγκριώτης, ότι έχουν περάσει οι εποχές των μεγάλων λόγων και των παχυλών υποσχέσεων, οι πολίτες θέλουν καθαρά λόγια και πραγματικά έργα.

Διονύσης Σταμενίτης
Αν. τομεάρχης Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων Νέας Δημοκρατίας
Πολιτικός Μηχανικός ΑΠΘ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News