Και νέο μέτωπο ανοίγει η κυβέρνηση, αφού εκτός από την απελευθέρωση των ταξί, ο Υπουργός Μεταφορών προανήγγειλε επιπλέον ρυθμίσεις για το πλήρες άνοιγμα των φορτηγών.
Συγκεκριμένα, ο κ. Γιάννης Ραγκούσης, ενημερώνοντας τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στον ΚΤΕ Μεταφορών την Τρίτη το απόγευμα, είπε ότι στο νομοσχέδιο για το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί θα υπάρχουν και διατάξεις που θα αφορούν τα φορτηγά. «Το άνοιγμα θα είναι πλήρες, ολοκληρωμένο, άμεσο και με κανόνες που δεν θα επιτρέπουν τη δημιουργία καρτέλ», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ραγκούσης. Η συγκεκριμένη φράση ερμηνεύτηκε, μάλιστα, από πολλούς και ως...
...μία ακόμα αιχμή κατά του προκατόχου του στο Υπουργείο Μεταφορών, κ. Δημήτρη Ρέππα, καθώς υπενθυμίζεται ότι ο κ. Ρέππας είχε ήδη προχωρήσει σε ρύθμιση για την απελευθέρωση των φορτηγών.
Ο Υπουργός Μεταφορών, πάντως, δεν έδωσε παραπάνω διευκρινίσεις για τις ρυθμίσεις που θα αφορούν τα φορτηγά, για τις οποίες είπε ότι θα υπάρξουν ανακοινώσεις το επόμενο διάστημα.
Ο κ. Ραγκούσης απέστειλε, παράλληλα, σαφές μήνυμα και προς τους ιδιοκτήτες ταξί ότι η κυβέρνηση δεν σκοπεύει να κάνει πίσω. «Θα ήταν τουλάχιστον ανήθικο και άδικο η κυβέρνηση να συναλλάσσεται με συντεχνίες, προκειμένου να διατηρήσουν άδικα προνόμια. Δεν υπάρχει περιθώριο να κάνουμε άλλες εξαιρέσεις», ανέφερε ο Υπουργός.
Αίσθηση, όμως, προκάλεσαν οι δραματικοί τόνοι του Υπουργού Μεταφορών, καθώς έκανε λόγο για «κρίσιμες στιγμές» και κάλεσε την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ να στηρίξει την προσπάθεια της κυβέρνησης. «Δεν είμαστε αυτοί που δημιουργήσαμε το πρόβλημα. Ούτε αυτή η κυβέρνηση, ούτε αυτή η ΚΟ. Δεν πρέπει, όμως, να γίνουμε αυτοί οι οποίοι θα ευθύνονται, ο μη γένοιτο, γιατί δεν λύθηκε το πρόβλημα», είπε ο κ. Ραγκούσης απευθυνόμενος στους βουλευτές.
«Το ότι είναι κρίσιμη η συγκυρία να το καταλάβουν πρώτα οι Υπουργοί της κυβέρνησης», απάντησε ο βουλευτής κ. Νίκος Σαλαγιάννης, ενώ η Μιλένα Αποστολάκη έκανε λόγο για ασυνέπεια της κυβέρνησης, αναφέροντας: «Η τρόικα δεν παρακολουθεί την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, αλλά την κυβέρνηση που δεν έχει συνέχεια και συνέπεια στην πολιτική της».
Σύμφωνα με πληροφορίες, μία αποστροφή του κ. Ραγκούση -ο οποίος είπε πως δεν μπορεί να δεχθεί προτάσεις βουλευτών που θα αλλοιώνουν την φιλοσοφία του- πυροδότησε, λίγο πριν ολοκληρωθούν οι ομιλίες των βουλευτών, αντιπαράθεση. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η Τόνια Αντωνίου άσκησε κριτική, λέγοντας ότι «δεν μπορεί να διεκδικείς τη δημοκρατικότητα του μεταρρυθμιστή» και πως «θα πρέπει να είμαστε πιο ήπιοι σε μια τόσο βαθιά μεταρρύθμιση και να αποφύγουμε το άνοιγμα να δώσει την ευκαιρία να κυριαρχήσουν οι εταιρείες».
Από την πλευρά του, ο Νίκος Σαλαγιάννης, κατά τις ίδιες πάντα πληροφορίες, επέκρινε τον υπουργό Υποδομών για αλαζονικό ύφος ενώ άλλοι βουλευτές (οι κ.κ. Τζελέπης και Παπαδόπουλος), πέραν των προτάσεων για καθορισμό πληθυσμιακών κριτηρίων και του ύψους του παραβόλου τόνισαν στον υπουργό ότι δεν είναι περισσότερο μεταρρυθμιστής από αυτούς, καθώς και εκείνοι ψήφισαν σημαντικά νομοσχέδια.
Κατά την διάρκεια της πολύωρης συνεδρίασης, πάντως, υπήρξε και ένα «θερμό επεισόδιο» ανάμεσα στον Υπουργό Μεταφορών και την κ. Βάσω Παπανδρέου. «Γιάννη, δεν κανείς διάλογο με τους ταξιτζήδες και δεν μπορούμε να έρθουμε στη Βουλή. Δεν είναι κατάσταση να είμαστε πολιορκημένοι. Να μπουν πληθυσμιακά κριτήρια», είπε σε έντονο ύφος η κυρία Παπανδρέου. «Βάσω, βρες κάτι να πεις κατά του Λυμπερόπουλου που απειλεί τις ζωές μας», ήταν η απάντηση του κ. Ραγκούση σε εξίσου έντονο ύφος.
Πολλοί ήταν τέλος οι βουλευτές (Ν. Αλευράς, Κ. Περλεπέ, Δ. Κουσελάς) που άσκησαν κριτική στις προωθούμενες ρυθμίσεις για την απελευθέρωση των ταξί, ζητώντας, κυρίως, να εφαρμοστούν τα πληθυσμιακά κριτήρια, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις να επιτρέπεται και η μεταβίβαση αδειών.
---
Πηγή: Real.gr
Συγκεκριμένα, ο κ. Γιάννης Ραγκούσης, ενημερώνοντας τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στον ΚΤΕ Μεταφορών την Τρίτη το απόγευμα, είπε ότι στο νομοσχέδιο για το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί θα υπάρχουν και διατάξεις που θα αφορούν τα φορτηγά. «Το άνοιγμα θα είναι πλήρες, ολοκληρωμένο, άμεσο και με κανόνες που δεν θα επιτρέπουν τη δημιουργία καρτέλ», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ραγκούσης. Η συγκεκριμένη φράση ερμηνεύτηκε, μάλιστα, από πολλούς και ως...
...μία ακόμα αιχμή κατά του προκατόχου του στο Υπουργείο Μεταφορών, κ. Δημήτρη Ρέππα, καθώς υπενθυμίζεται ότι ο κ. Ρέππας είχε ήδη προχωρήσει σε ρύθμιση για την απελευθέρωση των φορτηγών.
Ο Υπουργός Μεταφορών, πάντως, δεν έδωσε παραπάνω διευκρινίσεις για τις ρυθμίσεις που θα αφορούν τα φορτηγά, για τις οποίες είπε ότι θα υπάρξουν ανακοινώσεις το επόμενο διάστημα.
Ο κ. Ραγκούσης απέστειλε, παράλληλα, σαφές μήνυμα και προς τους ιδιοκτήτες ταξί ότι η κυβέρνηση δεν σκοπεύει να κάνει πίσω. «Θα ήταν τουλάχιστον ανήθικο και άδικο η κυβέρνηση να συναλλάσσεται με συντεχνίες, προκειμένου να διατηρήσουν άδικα προνόμια. Δεν υπάρχει περιθώριο να κάνουμε άλλες εξαιρέσεις», ανέφερε ο Υπουργός.
Αίσθηση, όμως, προκάλεσαν οι δραματικοί τόνοι του Υπουργού Μεταφορών, καθώς έκανε λόγο για «κρίσιμες στιγμές» και κάλεσε την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ να στηρίξει την προσπάθεια της κυβέρνησης. «Δεν είμαστε αυτοί που δημιουργήσαμε το πρόβλημα. Ούτε αυτή η κυβέρνηση, ούτε αυτή η ΚΟ. Δεν πρέπει, όμως, να γίνουμε αυτοί οι οποίοι θα ευθύνονται, ο μη γένοιτο, γιατί δεν λύθηκε το πρόβλημα», είπε ο κ. Ραγκούσης απευθυνόμενος στους βουλευτές.
«Το ότι είναι κρίσιμη η συγκυρία να το καταλάβουν πρώτα οι Υπουργοί της κυβέρνησης», απάντησε ο βουλευτής κ. Νίκος Σαλαγιάννης, ενώ η Μιλένα Αποστολάκη έκανε λόγο για ασυνέπεια της κυβέρνησης, αναφέροντας: «Η τρόικα δεν παρακολουθεί την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, αλλά την κυβέρνηση που δεν έχει συνέχεια και συνέπεια στην πολιτική της».
Σύμφωνα με πληροφορίες, μία αποστροφή του κ. Ραγκούση -ο οποίος είπε πως δεν μπορεί να δεχθεί προτάσεις βουλευτών που θα αλλοιώνουν την φιλοσοφία του- πυροδότησε, λίγο πριν ολοκληρωθούν οι ομιλίες των βουλευτών, αντιπαράθεση. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η Τόνια Αντωνίου άσκησε κριτική, λέγοντας ότι «δεν μπορεί να διεκδικείς τη δημοκρατικότητα του μεταρρυθμιστή» και πως «θα πρέπει να είμαστε πιο ήπιοι σε μια τόσο βαθιά μεταρρύθμιση και να αποφύγουμε το άνοιγμα να δώσει την ευκαιρία να κυριαρχήσουν οι εταιρείες».
Από την πλευρά του, ο Νίκος Σαλαγιάννης, κατά τις ίδιες πάντα πληροφορίες, επέκρινε τον υπουργό Υποδομών για αλαζονικό ύφος ενώ άλλοι βουλευτές (οι κ.κ. Τζελέπης και Παπαδόπουλος), πέραν των προτάσεων για καθορισμό πληθυσμιακών κριτηρίων και του ύψους του παραβόλου τόνισαν στον υπουργό ότι δεν είναι περισσότερο μεταρρυθμιστής από αυτούς, καθώς και εκείνοι ψήφισαν σημαντικά νομοσχέδια.
Κατά την διάρκεια της πολύωρης συνεδρίασης, πάντως, υπήρξε και ένα «θερμό επεισόδιο» ανάμεσα στον Υπουργό Μεταφορών και την κ. Βάσω Παπανδρέου. «Γιάννη, δεν κανείς διάλογο με τους ταξιτζήδες και δεν μπορούμε να έρθουμε στη Βουλή. Δεν είναι κατάσταση να είμαστε πολιορκημένοι. Να μπουν πληθυσμιακά κριτήρια», είπε σε έντονο ύφος η κυρία Παπανδρέου. «Βάσω, βρες κάτι να πεις κατά του Λυμπερόπουλου που απειλεί τις ζωές μας», ήταν η απάντηση του κ. Ραγκούση σε εξίσου έντονο ύφος.
Πολλοί ήταν τέλος οι βουλευτές (Ν. Αλευράς, Κ. Περλεπέ, Δ. Κουσελάς) που άσκησαν κριτική στις προωθούμενες ρυθμίσεις για την απελευθέρωση των ταξί, ζητώντας, κυρίως, να εφαρμοστούν τα πληθυσμιακά κριτήρια, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις να επιτρέπεται και η μεταβίβαση αδειών.
---
Πηγή: Real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.
Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.
Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.
Η συντακτική ομάδα του Aridaia News