Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Υποδοχή θαυματουργής εικόνας στον Ι.Ν. Αγίας Κυριακής στην Κρύα Βρύση

3 σχόλια:

  1. Οι χριστιανοί τό χουν χάσει τελείως. Προσκυνούν σαν να είναι ο θεός τους ένα ζωγραφισμένο ξύλο που κάνει δήθεν θαύματα. Οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν 12 θεούς, οι νέοι πόσους θεούς έχουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. eisai poly mikros alla 8a megalvseis kai ua katallabeis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες μας εσύ που μεγάλωσες και κατάλαβες. Τι ακριβώς σημαίνει θαυματουργή εικόνα και πώς αυτό συνάδει με την επιταγή του Χριστού να προσκυνάς και να ομολογείς μόνο τον έναν θεό. Πώς σύμφωνα με τη θεολογία της εκκλησίας, μία εικόνα, ένα ζωγραφισμένο ξύλο δηλαδή, μπορεί να κάνει θαύματα και δεν αναφέρομαι στην εικονιζόμενη Παναγία, γιατί δεν αποδίδονται τα όποια θαύματα στην Παναγία αλλά σε αυτήν καθ' αυτήν την εικόνα που λατρεύεται σαν θεός, εξού και θαυματουργή εικόνα της Παναγίας.
    Και θα ήθελα να μου πεις σαν μεγάλος και πάνσοφος που είσαι, τι διαφορά έχει αυτό που κάνετε εσείς οι χριστιανοί, το να προσκυνάτε δηλαδή εικόνες που ζωγραφίζονται κατά χιλιάδες από ζωγράφους και αγιογράφους και που πουλιούνται ύστερα αντί χρημάτων σε καταστήματα που τις εμπορεύονται, από έναν βουδιστή που προσκυνάει το άγαλμα του Βούδα. Τουλάχιστον οι Βουδιστές έχουν θεοποιήσει τον Βούδα και αυτόν προσκυνάνε. Ο άγιος Γεώργιος ή ο άγιος Παντελεήμωνας τους οποίους προσκυνάτε και τους ζητάτε να κάνουνε θαύματα, είναι θεοί ή ήταν απλοί άνθρωποι που απλά έζησαν σύμφωνα με τους κανόνες της εκκλησίας και αγιοποιήθηκαν από μία οικουμενική σύνοδο, από αρχιερείς δηλαδή σαν τον Ιερώνυμο και τον Άνθιμο; Και αν δεν είναι θεοί και είναι άνθρωποι, πώς δικαιολογείται από τη θρησκεία σου να τους προσκυνάτε σαν θεούς; Πόσους θεούς έχετε, έναν ή όσους αναγράφονται στα ημερολόγια και ποια είναι η διαφορά με το δωδεκάθεο που είχαν τον Δία σαν τον πατέρα των θεών και άλλους έντεκα θεούς και δεκάδες άλλους ημίθεους και πάει λέγοντας; Περιμένω να μοιραστείς μαζί μας την σοφία σου, μιας και εσύ μεγάλωσες και κατάλαβες, ενώ εμείς έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News