Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Γ. Καρασμάνης: "Άθλιο το οδικό δίκτυο του Νομού Πέλλας"

Τι καταγγέλει ο Βουλευτής

Κατά τη συζήτηση επί της σχετικής Επερώτησης της Νέας Δημοκρατίας ο Γιώργος Καρασμάνης κατήγγειλε τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις της απελθούσας κυβέρνησης εξαιτίας των οποίων καθυστερούν ένα έργο πνοής για το νομό μας, τον οδικό άξονα Χαλκηδόνας – Γιαννιτσών – Έδεσσας.

Παραθέτουμε το πλήρες κείμενο της ομιλίας του Γιώργου Καρασμάνη στη Βουλή:

«Κύριε Πρόεδρε, κύριοι Υπουργοί, οι συνάδελφοι οι οποίοι προηγήθηκαν στο Βήμα περιέγραψαν με στοιχεία, τα οποία δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση, την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο τομέας που αφορά την κατασκευή των δημοσίων έργων.

Φοβάμαι πολύ ότι η βαρυχειμωνιά στην κατασκευή των οδικών δικτύων θα διαρκέσει ακόμη πολλούς μήνες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οικονομία. Φυσικά δεν έχω τη δυνατότητα του χρόνου να αναλύσω τις επιπτώσεις, το έχουν κάνει ήδη οι συνάδελφοι που έχουν προηγηθεί.

Καθρέφτης αυτής της απαράδεκτης κατάστασης, κύριε Υπουργέ, είναι ο Νομός Πέλλας με το άθλιο κυριολεκτικά οδικό δίκτυο. Είναι ο μοναδικός Νομός που...

...δεν έχει κάθετο, δεν έχει διέξοδο, δεν έχει δρόμο προς την Εγνατία Οδό. Γι’ αυτό από την πρώτη μέρα, ως Βουλευτής, έθεσα ως προτεραιότητα τον αγώνα, για την βελτίωση του οδικού δικτύου του Νομού.

Η κατασκευή του οδικού άξονα, κύριε Υφυπουργέ, «Χαλκηδόνας-Γιαννιτσά-Έδεσσα» είχε χαρακτηριστεί ως εθνικής σημασίας έργο από τη Νέα Δημοκρατία. Βέβαια δεν βρήκαμε μελέτες, γιατί αν βρίσκαμε μελέτες ο δρόμος θα είχε ήδη κατασκευαστεί και δεν θα υπήρχε τώρα αντικείμενο συζήτησης.

Το 2006 πέτυχα την έγκριση κονδυλίου 5.000.000 ευρώ από το Γ΄Κ.Π.Σ. για την εκπόνηση μελετών και μάλιστα λόγω της σπουδαιότητας του έργου, οι μελέτες προβλέπουν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση με διαχωριστική νησίδα. Από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχαν διασφαλιστεί 120.000.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ για την κατασκευή αυτού του έργου.

Καταθέτω στα Πρακτικά το σχετικό έγγραφο.

Στο έγγραφο αυτό προβλέπεται μάλιστα το χρονοδιάγραμμα της δημοπράτησης αυτού του δρόμου. Για μεν το τμήμα «Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά» που περιλαμβάνει την παράκαμψη Χαλκηδόνας και την παράκαμψη Γιαννιτσών, προβλεπόταν να δημοπρατηθεί στις αρχές του 2010. Για δε το δεύτερο οδικό τμήμα «Μαυροβούνι-Έδεσσα» προβλεπόταν να δημοπρατηθεί στο δεύτερο τρίμηνο του 2010.

(Στο σημείο αυτό ο Βουλευτής κ. Γεώργιος Καρασμάνης καταθέτει για τα Πρακτικά το προαναφερθέν έγγραφο, το οποίο βρίσκεται στο αρχείο του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Στενογραφίας και Πρακτικών της Βουλής)

Επικαλούμαι τη μαρτυρία σας, κύριε Μαγκριώτη, που όταν είχατε έρθει αρχές του 2010 στην Έδεσσα, στην Πέλλα και είχατε μιλήσει με τους φορείς, είχατε επιβεβαιώσει αυτό το χρονοδιάγραμμα. Βέβαια, υπήρξε μια παρέκκλιση στο χρονοδιάγραμμα γιατί οι μελέτες, όπως ξέρετε, είναι χρονοβόρες. Εδώ έχω τις απαντήσεις που έχετε δώσει. Σας έχω υποβάλει πάνω από δέκα ερωτήσεις και έχετε επιβεβαιώσει ότι το μεν πρώτο τμήμα «Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά» θα δημοπρατηθεί στο τέλος του 2010, αρχές του 2011 και το δε δεύτερο τμήμα «Μαυροβούνι-Έδεσσα», στο τέλος του 2011.

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

Κύριε Υφυπουργέ, θέλω, λοιπόν, να μου πείτε τι έγιναν εκείνες οι διαβεβαιώσεις και οι δεσμεύσεις.

Από εδώ και πέρα ξεκινάει ο χορός του παραλόγου. Έρχεστε ξαφνικά και μου απαντάτε σε μία ερώτηση τον Οκτώβριο του 2011 ότι θα κατασκευαστεί μόνο η παράκαμψη Γιαννιτσών και αυτό μάλιστα αφού πρώτα ολοκληρωθεί μία νέα μελέτη προϋπολογισμού 1.200.000 ευρώ, την οποία προσδιορίζετε για τον Ιούλιο του 2012, τη δε δημοπράτηση αυτής της μελέτης τον Οκτώβριο του 2012 και τη δε ολοκλήρωση δηλαδή κατασκευής της παράκαμψης το Νοέμβριο του 2015. Εδώ δεν μιλάμε για καθυστερήσεις σε ένα εθνικό δίκτυο, κύριε Υφυπουργέ. Μιλάμε για το δεύτερο Γεφύρι της Άρτας στον 21ο αιώνα.

Μην ισχυριστείτε, κύριε Υπουργέ, ότι δεν επαρκούν τα 120.000.000 ευρώ. Θα είναι μεγάλο λάθος, γιατί θα σας θυμίσω τις απαντήσεις σας –τις έχω εδώ- όπου λέτε ότι έχετε δεσμεύσει πέραν των 120 εκατομμυρίων ένα ακόμη σημαντικό ποσό από το τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου, το οποίο θα κάλυπτε το συνολικό κόστος της κατασκευής ολόκληρου του οδικού άξονα Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά-Έδεσσα.

Δεύτερον, ασφαλώς γνωρίζετε, κύριε Υπουργέ, ότι το εύρος των εκπτώσεων σε αυτά τα έργα κυμαίνεται από 40% μέχρι 55%. Άρα, τα 120.000.000 ευρώ, κύριε Υφυπουργέ, φθάνουν και επαρκούν όχι μόνο για την κατασκευή της παράκαμψης Γιαννιτσών, αλλά και για όλο το οδικό τμήμα Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά.

Συνεπώς, θα πρέπει να σταματήσουν οι κοροϊδίες, γιατί όπως ξέρετε –και πάλι επικαλούμαι εδώ τις απαντήσεις σας, τις έχω εδώ- όλες οι διαδικασίες όλων των μελετών έχουν ολοκληρωθεί και έχουν πληρωθεί. Δεν υπάρχει καμία εκκρεμότητα. Πού κολλάει και ξεφουρνίζετε μία νέα μελέτη από το πουθενά, της τάξεως του 1.200.000 ευρώ;

Δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Ή λέγατε ψέματα και εμπαίζατε τους κατοίκους της Πέλλας -πράγμα που δεν συνάδει με το πολιτικό σας ήθος και με την πολιτική σας συμπεριφορά- ή η παραλυσία και το γενικό ξεχαρβάλωμα της τελευταίας διετίας έχει κτυπήσει και τις δικές σας υπηρεσίες.

Θα πρέπει, λοιπόν, να μας εξηγήσετε, κύριε Υφυπουργέ. Πώς είναι δυνατόν η αρχική μελέτη Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά, συμπεριλαμβανομένων και των παρακάμψεων Χαλκηδόνος και Γιαννιτσών να κοστίζει –όλα μέσα, τα πάντα- 1.695.000 ευρώ και μάλιστα να έχουν πληρωθεί και ξαφνικά να προβάλετε για την παράκαμψη Γιαννιτσών μια νέα μελέτη της τάξεως του 1.200.000 ευρώ; Πως προέκυψε ξαφνικά η νέα μελέτη και γιατί την απομονώνεται από τη δημοπράτηση της παράκαμψης Χαλκηδόνας;

Υπάρχουν αμείλικτα ερωτήματα, κύριε Υφυπουργέ. Είστε φίλος, αλλά φίλτατη είναι η αλήθεια. Ποιοι είναι αυτοί οι οποίοι εμποδίζουν την κατασκευή της παράκαμψης της Χαλκηδόνας; Ποια συμφέροντα θίγονται από την κατασκευή της παράκαμψης της Χαλκηδόνας; Θέλω να μας τα πείτε.

Εν πάση περιπτώσει, ποιοι είναι οι λόγοι, κύριε Υφυπουργέ, ποιες είναι οι σκοπιμότητες που επιβάλλουν αυτόν τον εξόφθαλμο αποκλεισμό της κατασκευής αυτού του δρόμου, που είναι ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους της Πέλλας, αλλά –όπως γνωρίζετε, κύριε Υφυπουργέ- και για όλους τους κατοίκους της κεντρικής Μακεδονίας.

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γρηγόριος Νιώτης): Ολοκληρώστε, παρακαλώ, κύριε Καρασμάνη. Πλησιάζουμε το επτάλεπτο.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ: Ολοκληρώνω, κύριε Πρόεδρε.

Μάλιστα, θέλω να μας πείτε αν θα παρέμβετε, για να διορθώσετε αυτήν την απαράδεκτη, την κραυγαλέα αδικία σε βάρος ενός ακριτικού νομού και φτωχού.

Δώστε μας μία απάντηση πότε επιτέλους θα δημοπρατηθεί το σύνολο του οδικού άξονα Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά-Έδεσσα. Περιμένω μία υπεύθυνη, τεκμηριωμένη απάντηση και θα επιμένω για αυτήν, κύριε Υφυπουργέ.

Ευχαριστώ".
 

13 σχόλια:

  1. 20 χρόνια βουλευτής και τώρα αντλήθηκε ότι, το οδικό δίκτυο είναι άθλιο. 2 πράγματα λέγονται σε αυτές τις περιπτώσεις. το ένα, Κάλιο αργά παρά ποτέ και το δεύτερο, Φτάνει πια, τράβα σπίτι σου κοσμήτορα, ότι έκανες - έκανες ή καλύτερα ότι δεν έκανες - δεν έκανες, ΩΣ ΕΔΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε 10.27 ας ενδιαφερθουν οι πασοκοι βουλευτες, αν τους ενδιαφερει φυσικα αυτος οδρομος, γιατι εμας που τον διασχιζουμε καθε μερα γινομαστε εξω φρενων, τωρα εσενα αν σε πειραζει που ασχολητε ο καρασμανης θα του πουμε να σταματισει και να ασχοληθουνε τα μοντελα του πασοκ, αν προλαβενουν δηλαδη, γιατι αν γινουν εκλογες τους βλεπω τριτο κομμα και με 40 βουλευτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 10:27...τον εν λόγω βουλευτή τον θυμάμαι χρόνια να ασχολείται με το θέμα.αν δεν είσαι ενημερωμένος μην πετάς οτι σου κατέβει,εκτίθεσαι γελοιωδώς.
    κατά δεύτερον,αντί ο άνθρωπος να ακούσει ένα ευχαριστώ που με εκπλητική συνέπεια φέρνει συνεχώς το θέμα στη βουλή,κάποιοι σαν εσένα του την λένε και από πάνω...
    Δυστυχώς από άτομα σαν εσένα φτάσαμα εδώ που φτάσαμε...βγάλτε τα κομματικά γυαλιά και ίσως μάθετε να ψηφίζετε ανθρώπους που κάτι θα προσπαθήσουν να κάνουν και όχι να σας κλέψουν.Χωρίς να ανήκω στο κόμμα του,σκέφτομαι να τον ψηφίσω μόνο και μόνο για αυτό το έργο του.
    αν τώρα είσαι και παΣΟΚ...έχεις απύθμενο θράσος να μιλάς κιόλας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητη 12.03 θρασος το πασοκ παντα ειχε και ειναι στα συν του,εσεις οι δεξιοι να τα βλεπετε και να μαθενετε.ΕΝΑΣ ΜΑ...Σ ΔΕΞΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 12:03 λες ότι, "τον θυμάμαι χρόνια να ασχολείται με το θέμα" είτε θυμάσαι - είτε όχι, το οδικό δίκτυο στο νομό μας είναι τραγικό. Η Εγνατία και οι κάθετοι άξονες της, διασχίζουν όλοι τη Μακεδονία εκτός από το Ν. Πέλλας. Όσο αναφορά τους πρώην βουλευτές του ΠΑΣΟΚ φυσικά και φέρουν τη μεγαλύτερη ευθύνη, για τους νυν δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί κανείς μαζί τους. Λες επίσης ότι,"από άτομα σαν εσένα φτάσαμα εδώ που φτάσαμε" δηλαδή όλοι εμείς που βαρεθήκαμε αυτούς που εκλέγονται βουλευτές από το 1993 και αυτούς που κατεβαίνουν και ξανακατεβαίνουν υποψήφιοι όπως η Πόπη και ο Τζαμτζής, ευθυνόμαστε για το ότι, φτάσαμε ως εδώ;;;. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα το δημιουργούν αυτοί που ψηφίζουν τους ίδιους και τους ίδιους, επειδή έχουν προσωπικό και μόνο όφελος. Για να μπορέσει να ψηφίσει κάποιος το 2012 βουλευτές και πολιτευτές με ιστορία 20-30 χρόνων ή είναι 100% ιδιοτελής, βολεμένος κλπ. ή χρίζει άμεσης ιατρικής παρακολούθησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 9:22 ειλικρινά προσπαθώ να βρω κάποια λογική συνέχεια στα γραφόμενά σου αλλά αδυνατώ...
    καταρχίν διάβασες το άρθρο;κατάλαβες τι γίνεται ή κάνεις απλά (κομματική;)κριτική για την κριτική;
    εδώ τα πράγματα είναι απλά.ένας συγκεκριμένος βουλευτής(ΔΕΝ με νοιάζει ποιανού κόμματος) προσπαθεί συστηματικά και επίμονα να λυθεί ένα σοβαρό πρόβλημα.το πρόβλημα έφτασε σε ένα κομβικό σημείο ωστε να ΛΥΘΕΙ(μάλλον και χάρις σε αυτόν)αλλά ξέφυγε από την τροχιά επίλυσης.για αυτό δεν τους ψηφίζουμε τους βουλευτές μας;για να ενημερώνουν τους υπουργούς για τα προβλήματά μας και να ΠΙΕΖΟΥΝ για λύση τους;ΑΝ ήταν στο χέρι του να κάνει τον δρόμο και δεν τον έκανε αλλά μόνο ήταν μπλα μπλα,ναι ας τον έκραζες όσο ήθελες.Επίσης,είδες κανέναν άλλο βουλευτή του νομού να μιλάει (και ακόμα περισσότερο)να ΚΑΝΕΙ κάτι για το έργο αυτό;
    εξοργισμένοι είμαστε όλοι με τα κομματόσκυλα και τους επαγγελματίες ''πολιτευτές''-λαμόγια(ιδίως εμείς που δεν ανήκαμε ποτέ σε κανένα μαντρί),τους βολεύοντες και τους βολεμένους.
    Φτάσαμε ως εδώ επειδή δεν επιβραβέυαμε αυτούς που προσπαθούσαν και ΕΛΥΝΑΝ προβλήματα αλλά ενδιαφερόμασταν μόνο για τα ρουσφετάκια μας,κεκαλυμένοι πάντα από ιδεολογικές μπαρούφες...


    Υ.Γ:δεν ξέρω τίποτα περισσότερο για τον εν λόγω κύριο,δεν τον έχω συναντήσει ποτέ,δεν τον έχω ψηφίσει ποτέ αλλά γουστάρω αυτό που κάνει,είτε είναι βουλευτής 30 χρόνια είτε 3 μήνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδιά απ’ ότι κατάλαβα την ομιλία του την διαβάσατε ανάποδα και με παραμορφωτικά γυαλιά. Ο άνθρωπος μιλά με ντοκουμέντα από το βήμα της Βουλής και μάλιστα καταθέτει και αποδεικτικά στοιχεία στα Πρακτικά της Βουλής –τι πιο επίσημο, τι πιο σοβαρό- που αποδεικνύουν ότι και τα 5 εκατομμύρια δόθηκαν το 2006 από το Γ΄ΚΠΣ για την εκπόνηση μελετών και τα 120 εκατομμύρια από το ΕΣΠΑ για την κατασκευή του δρόμου.
    Και τι άλλο λέει ο άνθρωπος: πως όταν ήρθε η Ν.Δ. αν έβρισκε έτοιμες μελέτες, ο δρόμος θα είχε κατασκευαστεί και δεν θα υπήρχε πλέον θέμα συζήτησης.
    Βγάλτε λοιπόν τις μάσκες και δείτε την πραγματικότητα. Δεν είναι τυχαίο που ο λαός της Πέλλας τον ψηφίζει για 5 συνεχείς φορές βουλευτή.
    Αντί λοιπόν να βρίζεται τη σημερινή κυβέρνηση, ζητάτε και τα ρέστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΝΤΩΣ. Ο ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΠΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΙ "ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΣ" ΘΑ ΠΡΑΓΜΟΤΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ... ...ΗΡΘΕ Ο ΕΡΩΤΑΣ...
    ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ, ΤΟ 2006 ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΥΛΟΚΟΠΟΥΣ, Ο ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΩΘΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΑΛΛΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΥΛΟΤΟΜΟΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΟΤΕ Ο ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ ΕΒΓΑΛΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.
    ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ "ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ" ΔΕΞΙΟΥΣ: ΑΚΟΜΗ ΔΕ ΧΟΡΤΑΣΑΤΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΤΣΑΤΣΑΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ ΕΠΙΔΙΚΝΥΕΙ ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΕΩΣ ΤΟ 2004 ΚΑΙ 2009 ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2004-2009 ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ Ή ΔΙΑΒΑΖΕ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΤΩΝ 7 ΚΑΙ 34 ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΝΑΠΟΔΑ. Ο ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2004-2009. ΣΤΑ ΕΤΗ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ.
    ΤΩΡΑ ΑΝ ΘΕΣΕ ΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΙΣΧΡΗ ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΗΣΤΟΣ Β. ΔΑΣΕΡΓΑΤΗΣ16 Δεκεμβρίου 2011 στις 10:17 μ.μ.

    Καλα ρε εσύ που αναφέρεσαι στους ξυλοκόπους δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Επι ΝΔ και με Καρασμάνη πήραμε του κόσμου τα λεφτά για τον εξοπλισμό μας. Γέμισαν τα βουνά με αλισοπρίονα. Ας είναι καλά.
    Πάντα είναι κοντά μας και ακόμη και τώρα έδωσε έμπρακτα αγώνα για να μην μας πετάξουν έξω από τα βαρέα ένσημα.
    Δεν μπορώ να καταλάβω όμως ποιος ανίδεος είσαι; και είσαι τόσο άσχετος; Αν είσαι πράγματι δασεργάτης με τα στοιχεία που σου δίνω μπορείς να με βρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. παιδάκια ο άνθρωπος μιλά με στοιχεία και πέραν τούτου όλα τα χρόνια που αναφέρεις - υποβολιμαίε φίλε- ο Καρασμάνης έκδιδε δελτία για όλες τις ενέργειες του για τον συγκεκριμένο δρόμο. και πέραν τούτου υπάρχουν αρχεία που το αποδεικνύουν. τώρα αν εσύ θέλεις να το κατηγορείς σε ενημερώνω ότι δεν αγγίζουν τα λόγια σου κανέναν παρά μόνο το σινάφι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΡΑΣΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ- ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ17 Δεκεμβρίου 2011 στις 12:16 μ.μ.

    ΑΡΧΕΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ, ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΑΝΤΡΕΞΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ;
    ΩΧ ΑΔΕΛΦΕ! ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ. ΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ;
    Ο ΚΑΘΕ ΚΑΚΟΗΘΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΛΟΓΟ ΑΜΝΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Κ;ΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Μ.... ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΑ ΘΕΛΕΙ ΑΤΙΜΩΡΗΤΑ.
    ΚΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ BLOGS ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΌΤΙ ΤΟΥ ΣΗΚΩΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ. ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΩΕΙ ΟΤΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ. ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΥΤΟΚΑΝΑΛΑ Ή ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΔΙΔΟΥΝ-ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ. ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΝΗΜΗ ΠΟΤΕ;
    Η ΘΑΝΑΙ ΕΡΜΕΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ!!!
    ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΟΜΩς ΔΕΝ ΕΝΤΑΣΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΩ:
    ΖΗΤΩ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ!!! ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΜΕ ΘΕΡΙΑ, ΜΕ ΖΟΜΠΙ, ΜΕ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ. ΑΛΙ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΛΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News