Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Απάντηση στον Γ. Καρασμάνη για τη μελέτη του οδικού τμήματος Έδεσσα - Άγρας

Απάντηση του Π. Κουκουλόπουλου

Ο Βουλευτής Πέλλας Γιώργος Καρασμάνης σε συνέχεια των αλλεπάλληλων κοινοβουλευτικών του παρεμβάσεων τον τελευταίο χρόνο για το οδικό τμήμα Έδεσσα-Άγρα, κατέθεσε και την υπ’ αριθ. 5508/07-02-2012 σχετική ερώτηση στη Βουλή προς τους Υπουργούς Υποδομών και Εσωτερικών.

Με την ερώτησή του αυτή ο Γιώργος Καρασμάνης αφού επεσήμανε για μία ακόμη φορά τη μεγάλη επικινδυνότητα του οδικού τμήματος Έδεσσα-Άγρα (ενός δρόμου στενού και δύσβατου ιδιαίτερα κατά τους χειμερινούς μήνες), ζητούσε από τους αρμόδιους Υπουργούς ν’ απαντήσουν συγκεκριμένα εάν η μελέτη του οδικού αυτού τμήματος (η οποία ως γνωστόν χρηματοδοτήθηκε με ποσό ύψους 1.100.000 ευρώ από την προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας) έχει ολοκληρωθεί, καθώς και πότε σκοπεύουν να προχωρήσουν στη δημοπράτησή του.
Στην ερώτηση αυτή του Γιώργου Καρασμάνη απάντησε ο Υφυπουργός Εσωτερικών κ. Κουκουλόπουλος διαβιβάζοντας το παρακάτω υπ’ αριθ. 57741/932/16-02-2012 έγγραφο της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας:

«Σε απάντηση της παραπάνω ερώτησης σχετικά με την μελέτη «Ολοκλήρωση μελέτης οδικού τμήματος Έδεσσα- Όρια Ν. Φλώρινας του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα-Φλώρινα» που εκπονείται από την Υπηρεσία μας σας γνωρίζουμε ότι:

1. Η μελέτη εκπονήθηκε και υποβλήθηκε εμπρόθεσμα από τον ανάδοχο και τελούν υπό έγκριση η οριστική μελέτη οδοποιίας, η οριστική μελέτη Τεχνικών Έργων (κοιλαδογέφυρας Άγρα και σήραγγας Άγρα), η υδραυλική μελέτη, το κτηματολόγιο και τα ΣΑΥ-ΦΑΥ.

2. Στη μελέτη, αυξήθηκε η αμοιβή για τη μελέτη της κοιλαδογέφυρας Άγρα, όπου απαιτήθηκε από τις συνθήκες της περιοχής, (ελαχιστοποίηση του αριθμού των βάθρων εντός της κοίτης, αποφυγή κάθε εργασίας κατασκευής φορέα που απαιτεί ικριώματα εντός της κοίτης, μεγάλα ανοίγματα, προσαρμογή στο ιδιαιτέρως φυσικό περιβάλλον κλπ), ο σχεδιασμός γέφυρας τριών ανοιγμάτων με διαστάσεις 72,50+121,00+72,50m (271,00μ) που θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο της ελεύθερης προβολοδόμησης. Αυτό το γεγονός είχε αποτέλεσμα να μην μελετηθεί στα πλαίσια της μελέτης αυτής, ένας αριθμός τεχνικών (σήραγγα ΔΕΗ, οριστικές μελέτες μικρών και μεγάλων τεχνικών), που είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση της μελέτης. Επίσης απαιτήθηκε μεγαλύτερος αριθμός γεωτρήσεων για τον υπολογισμό των θεμελιώσεων των μεγάλων τεχνικών, σε συνάρτηση και με την πολύ κακή ποιότητα του εδάφους της περιοχής, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατόν στα πλαίσια της μελέτης της υπόψη μελέτης να εκπονηθούν οι απαραίτητες μελέτες Ορυγμάτων και Επιχωμάτων, που είναι κρίσιμες για την ασφάλεια του έργου. Αποτέλεσμα αυτών είναι η ανάγκη συμπληρωματικής σύμβασης μελετών ώστε το έργο να είναι ώριμο προς δημοπράτηση».

Κατόπιν αυτών, ο Γιώργος Καρασμάνης επαναφέρει το θέμα με νέα κοινοβουλευτική παρέμβαση με την οποία ζητάει οι συμπληρωματικές αυτές μελέτες να ολοκληρωθούν σύντομα με νόμιμες και διαφανείς διαδικασίες, ζητώντας παράλληλα από τους αρμόδιους Υπουργούς τη δέσμευσή τους ότι το έργο Έδεσσα-Άγρας θα δημοπρατηθεί εντός του ΕΣΠΑ μέχρι το 2013.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News