Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Έγγραφη ενημέρωση του Υπουργείου Υποδομών για το οδικό τμήμα Μαυροβούνι - Έδεσσα

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ: Έγγραφη ενημέρωση του Υπουργείου Υποδομών για το οδικό τμήμα Μαυροβούνι - Έδεσσα

Από το Πολιτικό Γραφείο του βουλευτή Γιώργου Καρασμάνη δίνεται στη δημοσιότητα το Ενημερωτικό σημείωμα της 20ης Ιουνίου 2012 το οποίο αναφέρεται στο Οδικό Τμήμα Μαυροβούνι –Έδεσσα και δόθηκε στον Γιώργο Καρασμάνη από τον αρμόδιο Αναπληρωτή Υπουργό Σταύρο Καλογιάννη, κατά την πρώτη επίσκεψη του βουλευτή στο γραφείο του την 24η Αυγούστου.

Διευκρινίζεται ότι κανένα περιβαλλοντικό πρόβλημα δεν είχε η παράκαμψη Γιαννιτσών όπως αποδεικνύεται από όλα τα έγγραφα, απλά πρόβλημα είχε η παράκαμψη Χαλκηδόνας και υπάρχει σχετικό έγγραφο του υπουργείου που δίνει εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες να ολοκληρώσουν όλες τις εκκρεμότητες που αφορούν το τμήμα αυτό (παράκαμψη Χαλκηδόνας) γιατί σε αντίθετη περίπτωση τίθεται σε κίνδυνο το σύνολο της Κοινοτικής Συνδρομής.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

"Μελέτη βελτίωσης Ε.Ο.2 στο τμήμα Θεσ/νίκη - Έδεσσα. Τμήμα: Μαυροβούνι - Έδεσσα"
Αριθμός έργου: 2006ΣΜ07130017 – ΣΑΜ071/3
Ημερομηνία σύμβασης: 09-07-2008
Συμβατική διάρκεια σύμβασης: 20 μήνες
Συμβατική Αμοιβή Αναδόχου: 1.009.800,58 € (με Φ.Π.Α. 19%)

Ανάδοχος μελέτης: Συμπράττοντα γραφεία μελετών:
 OBERMEYER PLANEN + BERATEN GmbH
 ΜΕΤΡΟ Ν. ΜΠΟΥΤΡΗΣ- Π. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΕΠΕ
 ΥΔΡΑΚΤΙΣ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧ/ΚΟΙ
 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΥΡΛΑΚΗΣ
 ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΒΑΪΝΑΛΗΣ
 ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΡΥΠΙΔΑΚΗΣ

Συντονιστής Αναδόχου: Ι. ΚΥΡΟΥ

Το υπό μελέτη οδικό έργο αφορά το τμήμα από το Μαυροβούνι έως το Α/Κ Έδεσσα 1, συνολικού μήκους περί τα 9,5 χλμ. και διατομής τετράϊχνης αρτηρίας (πλάτους 21,10 μ. Διατομή β4ν*σ) με διαχωριστική νησίδα και ΛΕΑ, που περιλαμβάνει 2 Ανισόπεδους κόμβους (Ριζαρίου, Έδεσσας) και 3 Ισόπεδους κόμβους επί της Π.Ε.Ο.

Η υπόψη σύμβαση αποτελεί συνέχεια παλαιότερης σύμβασης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κατά την οποία είχε ήδη εγκριθεί η οριστική μελέτη Οδοποιίας της αρτηρίας με δίιχνη διατομή (χωρίς νησίδα διατομή 11,00 μ / 13,00 μ) και η μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων με την ΚΥΑ 79566/13.10.1997 (παραταθείσα με την οικ. 108973/16.10.2008 και 90222/95/07.05.1996). Στα πλαίσια της παρούσας σύμβασης εκπονήθηκε συμπληρωματική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του διευρυμένου τμήματος Μελίσσι – Έδεσσα (που περιλαμβάνει το υπό μελέτη υποτμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα). Η ΜΠΕ έχει διαβιβαστεί στην ΕΥΠΕ/ΥΠΕΚΑ, η οποία αφού την ήλεγξε, τη θεώρησε και την ενέκρινε, την απέστειλε στους συναρμόδιους φορείς για γνωμοδότηση (με το οικ197760/30-3-2011 έγγραφό της). Αναμένεται η έκδοση της απόφασης έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων (ΕΠΟ), η οποία είναι προϋπόθεση για τις εγκρίσεις των υπολοίπων σταδίων μελετών, σύμφωνα με την Ε38.

Μέχρι σήμερα έχουν:

(i) εγκριθεί τα παρακάτω είδη και στάδια μελετών:

 Προμελέτη κόμβων
 Οριστική γεωλογική μελέτη
 Πρόγραμμα γεωτεχνικών ερευνών
 Γεωτεχνικές έρευνες και αξιολόγηση και γεωτεχνικές μελέτες
 Προμελέτη τεχνικών έργων

(ii) εκπονηθεί και υποβληθεί τα παρακάτω είδη και στάδια μελετών:

 Τοπογραφική μελέτη
 Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων
 Οριστική μελέτη οδοποιϊας και κόμβων
 Οριστική μελέτη υδραυλικών έργων
 Οριστική μελέτη Σήραγγας Μαυροβουνίου
Υπολείπεται η εκπόνηση των παρακάτω μελετών:
 Μελέτη Σήμανσης – Ασφάλισης (αρτηρίας και κόμβων)
 Μελέτη Ηλεκτροφωτισμού κόμβων και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σήραγγας Μαυροβουνίου
 Σύνταξη ΣΑΥ- ΦΑΥ
 Μελέτη Κτηματολογίου

Η συμβατική ημερομηνία περαίωσης της μελέτης ήταν η 09-03-2010. Έως σήμερα έχουν δοθεί τρείς παρατάσεις έως την 09-09-2010 η πρώτη, έως την 09-05-2011 η δεύτερη και έως 09-06-2012 η τρίτη. Επειδή αναμένεται η έκδοση της απόφασης έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων (ΕΠΟ), η οποία είναι προϋπόθεση για την εκπόνηση και έγκριση των υπολοίπων σταδίων μελετών, σύμφωνα με την Ε38, απαιτείται και τέταρτη παράταση έως 31-12-2012.
Με το υπ’ αρ. πρωτ. 250/03-02-2012 έγγραφο (αρ. πρωτ. ΔΜΕΟ/712/13-02-2012) η Διαχειριστική Αρχή (ΕΥΔ/ΕΠ-ΕΠ) επισημαίνει στην Υπηρεσία, ότι σε συνέχεια της τελευταίας εγκεκριμένης 3ης παράτασης (ΔΜΕΟ/οικ./280/20-01-2012 απόφαση του Γεν. Γραμματέα Δημ. Έργων ΥΠ Υ.ΜΕ.ΔΙ.), την υποχρέωση για ολοκλήρωση της σχετικής μελέτης έως το τέλος του 2012, με διασφάλιση της χρηματοδότησης αποκλειστικά από Εθνικούς Πόρους. Σε αντίθετη περίπτωση τίθεται σε κίνδυνο η Κοινοτική Συνδρομή που καταχωρήθηκε μέχρι 31-12-2009 (λήξη επιλεξιμότητας εργασιών και δαπανών του ΕΠ-ΟΑΛΑΑ).

Η υπόψη μελέτη χρηματοδοτείται από το ενάριθμο έργο 2006ΣΜ07130017 της ΣΑΜ 071/3. Η Υπηρεσία συντάσσει τον 1ο Συγκριτικό Πίνακα, λόγω αλλαγής ποσοτήτων και προσθήκης επιπλέον φυσικού αντικειμένου, συνολικού ποσού 1.550.000 € περίπου συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ,.

Το εκτιμώμενο κόστος του έργου εκτιμάται σε 80 εκ. € (με ΦΠΑ, ΟΕ, ΓΕ, απαλλοτριώσεις).

Ο Προϊστάμενος ΔΜΕΟ/α
Αλ. Καλαβάσης 
Πολ. Μηχ. με Β΄β
 
Ο Διευθυντής
Νικ. Μαλακάτας 
Πολ. Μηχ. με Β΄β

1 σχόλιο:

  1. O κύριος Θεοδωρίδης προσπαθεί να μας μπερδέψει γιατι ξερει ότι ο λαός δεν μπορεί να τα παρακολουθεί όλα και γιαυτό τη μια χτυπά στο καρφί και μια στο πέταλο.
    Γιαυτό και τη μια λέει ότι το έργο της παράκαμψης Γιαννιτσών είναι ώριμο και έχει διασφαλισμένη πίστωση όπως λέει και στο πρώτο του δελτίο και 3 μέρες μετά στο 2ο δελτίο του λέει ότι το έργο δεν είναι ώριμο και μπορούμε να πάρουμε τα χρήματα από ένα πρόγραμμα που έχει 1 δισ, ενώ την τηλεόραση Πέλλα τον είδαμε να λέει ότι δεν υπάρχει έργο.
    Αν και είναι καταφανέστατη η προσπάθειά του να συσκοτίσει τα πάντα, εγώ ως μηχανικός ρωτώ, πέρα από τις παλινωδίες του μέχρι τώρα, σαν αντιπεριφερειάρχης με τις υπηρεσίες του έκανε καμία σύσκεψη με τις υπηρεσίες του υπουργείου και της περιφέρειας; ΠΟΤΕ!
    Αυτός για ψίλου πήδημα βγάζει δελτίο, θα έβγαζε.
    Αλλά και ο άλλος ο Στάμκος δύο χρόνια δήμαρχος! Η παράκαμψη Γιαννιτσών είναι δικη του, στην περιοχή του! έκανε ποτέ καμία σύσκεψη με τις υπηρεσίες του; Τα παρακολουθούσαν το έργο; ΠΟΤΕ!
    Λοιπόν να αφήσει τις δικαιολογίες και τις μ...κίες γιατί δεν τρώμε κουτόχορο. Τα 120 εκ. ανήκουν στο νομό σύμφωνα με τις δηλώσεις και των υπουργών της Νέας Δημοκρατίας και του Μαγκριώτη και των δύο κρατικών Γενικών της Κεντρικής Μακεδονίας.
    Άιντε αρκετό παραμύθι μας πουλήσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News