Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Επίσπευση των διαδικασιών περιβαλλοντικής αδειοδότησης του εθνικού οδικού άξονα Θεσσαλονίκη - Έδεσσα

Επίσπευση των διαδικασιών περιβαλλοντικής αδειοδότησης τμημάτων του εθνικού οδικού άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα

Θ. Θεοδωρίδης: Η μελετητική ωριμότητα των έργων προϋπόθεση για ένταξη και χρηματοδότηση των έργων από το ΕΣΠΑ.

Με Απόφαση του Γενικού Διευθυντή Περιβάλλοντος του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής που εκδόθηκε χθες (11/9) επιλύθηκε το θέμα που είχε προκύψει αναφορικά με την περιβαλλοντική αδειοδότηση του οδικού τμήματος «Χαλκηδόνα-Μελίσσι». Στο συγκεκριμένο έργο έγιναν μερικές αναγκαίες αλλαγές βελτίωσης (μικρο - αναμόρφωση του ανισόπεδου κόμβου Χαλκηδόνας) για τις οποίες όμως δεν κρίθηκε απαραίτητο να γίνει τροποποίηση των περιβαλλοντικών όρων.

Συγκεκριμένα προβλέπεται η μετακίνηση πλησιέστερα στην κεντρική αρτηρία των δύο βόρειων κλάδων της οδού, ώστε να αποφευχθεί η κατάληψη μέρους των παρακείμενων ακινήτων η οποία θα προαπαιτούσε την τροποποίηση του σχεδίου πόλης της Χαλκηδόνας.

Εντωμεταξύ, αναμένεται η ανάδειξη του αναδόχου για την εκπόνηση των οριστικών τεχνικών μελετών που αφορούν τα οδικά τμήματα της παράκαμψης της Χαλκηδόνας και της παράκαμψης των Γιαννιτσών προκειμένου το έργο να αποκτήσει πλήρη μελετητική ωριμότητα η οποία αποτελεί προϋπόθεση ένταξης και χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Αυτή ήταν εξάλλου και η κύρια αιτία μη ένταξης του έργου μέχρι σήμερα.

Στο στάδιο της τελικής υπογραφής βρίσκεται επίσης, η διαδικασία της περιβαλλοντικής αδειοδότησης του τμήματος «Μαυροβούνι - τέλος παράκαμψης Έδεσσας» από το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Παράλληλα, με την παραπάνω διαδικασία, ολοκληρώνεται και η περιβαλλοντική αδειοδότηση των μέτρων αντιμετώπισης κατολισθήσεων στην παράκαμψη της Έδεσσας. Η συγκεκριμένη εξέλιξη είναι σημαντική για τη μελετητική ωρίμανση του έργου ώστε να προχωρήσει χωρίς εμπόδια η διαδικασία ένταξης και χρηματοδότησής του από το ΕΣΠΑ. Επίσης, θα αντιμετωπιστεί κατάλληλα το πρόβλημα των κατολισθήσεων που παρουσιάστηκε στην παράκαμψη της Έδεσσας.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης δήλωσε σχετικά:

«Η υποβολή αίτησης ένταξης και χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ του έργου «Χαλκηδόνα - Μελίσσι» έγινε τον Απρίλιο του 2011. Από την ημερομηνία εκείνη και μετά ξεκίνησε ένας αγώνας δρόμου για την εξασφάλιση της μελετητικής ωριμότητας του έργου. Η συνεργασία μας με τις συναρμόδιες υπηρεσίες ήταν συνεχής και οι τελευταίες εξελίξεις επιβεβαιώνουν ότι οι πρωτοβουλίες που αναλάβαμε λειτούργησαν καταλυτικά ώστε να εξασφαλιστούν οι προϋποθέτεις που θέτει το ΕΣΠΑ και να κερδίσουμε χρόνο ως προς την ημερομηνία ένταξης του έργου. Θα ήθελα για μία ακόμη φορά να ευχαριστήσω τα στελέχη των Υπουργείων ΥΠΕΚΑ, Ανάπτυξης και της Περιφέρειας που συνεργάζονται μαζί μας με στόχο την προώθηση της περιφερειακής ανάπτυξης και τη δημιουργία σύγχρονων οδικών υποδομών που χρειάζεται και δικαιούται η Πέλλα. Για την επόμενη εβδομάδα έχουμε δρομολογήσει με τους βουλευτές ειδική συνάντηση με τον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χατζηδάκη προκειμένου να διασφαλιστεί πλήρως η ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ, σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται. Να σημειώσω ακόμη ότι μεγάλα Αναπτυξιακά έργα δεν μπορεί να είναι αποτέλεσμα ενεργειών ενός μόνο ανθρώπου. Απαιτούν συλλογική προσπάθεια και συνεργασία σε κεντρικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. Κάτι που φαίνεται ότι έχει επιτευχθεί στην Πέλλα, όπως έδειξαν και οι τελευταίες συναντήσεις που είχαμε στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας με τους βουλευτές, τους δημάρχους και εκπροσώπους τοπικών φορέων».

6 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Θόδωρε, έχασες την ευκαιρία να πεις στον κόσμο της Πέλλας όλη την αλήθεια για τη μεθόδευση που έγινε στο ζήτημα του χρόνου. Προτίμησες να καλύψεις αυτούς που πήραν τα 120.0000 ευρώ από το Νομό και τα έριξαν στη Θεσσαλονίκη. Εσύ όμως Θόδωρε πολιτεύεσαι στην Πέλλα και όχι αυτοί που καλύπτεις.... Εσύ θα λογοδοτήσεις στους πολίτες της Πέλλας και όχι αυτοί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...ποιά ωρίμανση ρε του έργου, που αν το έργο ήταν άνθρωπος θα του'χαμε κάνει ήδη διακόσια πενήντα μνημόσυνα!!! Δρόμο δε πρόκειται να δούμε αλλά τουλάχιστον ρίχνουμε γέλιο με όλους αυτούς τους πανίβλακες ανθυπολιτικάντηδες και τους χαρτογιακάδες ''μελετητές'' της κακιάς ώρας...
    Τέλος πάντων, όταν ωριμάσει το έργο και...πέσει από το τσαμπί, ειδοποιήστε μας, χαχαχαχα!


    Υ.Γ:Για ''ωρίμανση έργου'' μιλάμε σε έργα επιπέδου Τούνελ της Μάγχης, άντε και για γέφυρες τύπου Ρίου-Αντιρίου. Όχι για έναν κωλόδρομο 10χλμ σε κάμπο, γελοίοι, ε γελοίοι.

    Υ.Γ2: Η Μέρκελ φταίει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΌΤΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΨΗΣ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ. ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΜΟΝΏΣΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θόδωρε από τα προηγούμενα δελτία σου, τις παλινωδίες των επιστολών σου και από αυτά που είδαμε στην τηλεόραση της Πέλλας, καταλάβαμε τον πολύ μεγάλο αγώνα που έκανες άλλωστε με τις αρμόδιες υπηρεσίες!!!
    Αν πραγματικά το είχες κάνει όμως αυτό, τα 120 εκατ. δεν θα κάναν φτερά στη Θεσσαλονίκη. Και δεν θα μας έλεγες, την πρώτη φορά πριν από 10 μέρες, ότι το έργο είχε μελετητική ωριμότητα και είχε εξασφαλισμένη πίστωση.
    Φάσκεις και αντιφάσκεις Θόδωρε.
    Και αυτό που λές ότι το έργο αυτό δεν μπορεί να είναι αποτέλεσμα ενός μόνο ανθρώπου, αυτός όμως ο άνθρωπος σας έβαλε γυαλιά, σας έβαλε νέφτι και τρέχετε … τρέχετε …
    Σε μαλάκες απευθύνεσαι Θόδωρε; Για αφελείς μας περνάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΥΡΙΕ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΘΟΛΩΣΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΝ ΩΡΙΜΟ ΕΡΓΟ. ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΗΤΑΝ ΩΡΙΜΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΚΥΡΙΕ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ ΣΕ ΠΙΑΣΑΝΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΟΝΤΑΣ 120 ΕΚΑΤΟΜ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου έρχεται να σκίσω τα ρούχα μου από αυτά τα παλαβά που ξεφουρνίζεις Θόδωρε. Την μια φορά τα λες έτσι, την άλλη αλλιώς!!! ΑΙΣΧΟΣ!!! Τσίπα δεν υπάρχει!!! Και τα πληρώνει όλα αυτά ο λαός με 120 εκατομμύρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News