Crash test μεταξύ υγραερίου κίνησης και βενζίνης |
Τελικά που θα κάτσει η μπίλια της φορολόγησης του υγραερίου κίνησης;
Αυτό είναι το ερώτημα που απασχολεί χιλιάδες ιδιοκτήτες Ι.Χ. που προχώρησαν σε μετατροπή του κινητήρα του αυτοκινήτου τους από βενζίνη σε υγραέριο προκειμένου να γλυτώσουν από το κόστος των 2 περίπου ευρώ το λίτρο που έχει φτάσει να πωλείται σήμερα η απλή αμόλυβδη.
Τι λένε σήμερα οι αριθμοί
---
Πηγή: fpress.gr
Το κοστος του ΚΤΕΟ ανερχεται στα 60 ευρω και τιποτα παραπανω...το κοστος μετατροπης δεν ξεκινα σε καμια των περιπτωσεων απο τα 100 ευρω,εχει συνεργεια στην περιοχη της Βεροιας και της ευρυτερης περιοχης τα οποια ξεκινουν απο τα 600 ευρω...επισης οτι ακουγεται ειναι μονο φημες και μαλιστα απο συγκεκριμενους φορεις...η αληθεια κρυβεται και αποκαλυπτεται στο παρακατω ρεπορταζ του εγκυρου περιοδικου Autotriti...διαβαστε και ενημερωθειται σωστα...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/108263.asp
Αυτό που μας προβληματίζει είναι το κόστος ζωής που ούτε κάν το αναλογίζονται οι Κυβερνώντες Έλληνες Τροϊκανοί της καταστροφής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καταραμένος Συνεταιρισμός αθέτησε κάθε υπόσχεση που είχε δώσει
και δεν μπορούμε να ζήσουμε σαν Άνθρωποι με Αξιοπρέπεια κι όχι σαν Ζητιάνοι. Αυτοί οι Εγκληματίες Φορομπήχτες Υποτακτικοί που γλείφουν την Μέρκελ το Αγγελούδι defacto οι υπομονή μας τελειώνει μην το λησμονούν εάν συνεχίσουν το ίδιο βιολί τα ρεζίλια δίχως Τσίπα.