Παρασκευή 30 Μαΐου 2014
11 σχόλια:
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.
Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.
Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.
Η συντακτική ομάδα του Aridaia News
ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ; ΜΗΠΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ... ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΠΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΡΟΙ, ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ! ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΧΤΥΠΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑΝ 20 ΚΑΙ ΟΧΙ 19 ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΟ 20 ΤΟΣΟ ΑΝΤΙΔΡΑΕΙ! ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ... ΜΑΚΑΡΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμολογώ ότι όσο και αν προσπάθησα δεν μπόρεσα να καταλάβω τι ήθελε να πει η... αγανακτισμένη μαθήτρια που πιθανώς τα βρίσκει όλα έτοιμα από τους γονείς της, που κατηγορεί αυτούς γιατί αγωνιούν μαζί της. Όταν γίνει και αυτή μάνα ίσως απαντηθούν οι απορίες της...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα διαφωνήσω με το παραπάνω ανώνυμο σχόλιο . Φυσικά είναι θέμα ΚΑΙ συστήματος αφού το υπάρχον θέλει τα παιδιά στα φροντιστήρια να τρέχουν από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ χωρίς χαρά . Πιστεύω ότι η μετάδοση της γνώσης πρέπει να συνοδεύεται από τον σεβασμό της αγωνίας των νέων με ένα σύστημα με ανοιχτά πανεπιστήμια σε όλους .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΕΣΜΕΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ... ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ "ΑΚΥΡΑ" ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ! ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ "ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ"; ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πρώτη δεκάδα των χωρών -σε παγκόσμιο επίπεδο- που οι μαθητές της παρακολουθούν φροντιστηριακά μαθήματα βρίσκεται η Ελλάδα σύμφωνα με στοιχεία του ΟΕΦΕ.
Πρώτη χώρα είναι η Ιαπωνία και δεύτερη η Νότια Κορέα. “Στις χώρες όπου ο ανταγωνισμός είναι υψηλός και σε κοινωνίες που επενδύουν πολλά στην εκπαίδευση, όπως η Ιαπωνία για παράδειγμα, είναι φυσικό να γίνονται πολλά φροντιστηριακά μαθήματα”,.
“Είναι μύθος ότι το κακό δημόσιο σχολείο συντηρεί το φροντιστήριο”, υπογράμμισε ο ειδικός γραμματέας του ΟΕΦΕ, Αριστοτέλης Τεμεκενίδης. “Στην πραγματικότητα, όσο το δημόσιο σχολείο γίνεται καλύτερο και το μορφωτικό επίπεδο των μαθητών υψηλότερο ο ανταγωνισμός αυξάνεται και ενισχύεται ο ρόλος των φροντιστηρίων”
Το "είναι θέμα χαρακτήρα" είναι ισοπεδωτικό και αθωώνει τον ανελέητο ανταγωνισμό που καθιστά τα παιδιά προϊόντα κρεατομηχανής. Ο χαρακτήρας του παιδιού διαμορφώνεται μέσα και από τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος που ζει (ευρύ και στενό). Άρα ο τρόπος που κατευθύνεται η αγωγή καθορίζει. Και βέβαια, όταν προκύπτει σύγκρουση με τα αυτοχαρακτηριστικά του παιδιού, τα οποία μπορεί να είναι τελείως διαφορετικής κατεύθυνσης και τρόπου των "πρέπει" των γονιών και της κοινωνίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το "και μεις δίναμε εξετάσεις...", ναι, τι; Το ότι η αντίδραση ήταν διαφορετική, σημαίνει αυτόματα επιτυχία και επιτυχημένος άνθρωπος;
Εννοείται ότι η αυτοκτονία ή ό,τι άλλη αυτοκατασροφική συμπεριφορά είναι η χειρότερη αντίδραση στην πίεση των "πρέπει". Αλλά δεν μπορεί να φταίει πάντα και μόνο ο πιεζόμενος, ειδικά όταν πρόκειται για τόσο τρυφερές ηλικίες.... που ακόμα διαμορφώνονται! Αυτό μοιάζει περισσότερο μετάθεση ευθυνών των "ώριμων" που αρνούνται και τη δική τους συμμετοχή στον τρόπο που διαμορφώνεται η κοινωνική φυσιογνωμία περιβάλλοντος!
ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ (ΓΙΑΤΡΟΙ , ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΛΠ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρω πως η συμμαθητρια επραξε σωστοτατα! Δεν θα την ''πληρωνουμε'' εμεις οι μαθητες διοτι το εκπαιδευτικο συστημα αλλαζει καθε Τριτη-Πεμπτη-Σαββατο. Καθε νεος Υπ. Παιδειας αλλαζει το συστημα! Μας αλλαζει τα φωτα! Ειμαστε μια γενια σαφως αδικημενη αφου το συστημα αλλαξε ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ. Και εμεις και οι επομενες γενιες. Η απαντηση μου προς αυτους τους ''εμπειρους ανθρωπους'' που λενε ''και εμεις τα περασαμε...'' ειναι μια, ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ! Σαφως και γνωριζω πως και τοτε τα πραγματα ηταν δυσκολα αλλα σας πληροφορω πως ο δικος μας βαθμος δυσκολιας ειναι μεγαλυτερος. Τρεχουμε απ'το ενα φροντιστηριο στο αλλο, διαβασμα στο σπιτι, σχολειο και ειμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να εχουμε ευχαριστημενο καθε καθηγητη σε σχολειο και φροντιστηριο διοτι μετα θα εχουμε κακους βαθμους. Οχι οτι με νοιαζει ιδιαιτερα, απλα οι καθηγητες περνανε το μηνυμα ''αν δεν βγαζεις 18,19 η 20 θα καθαριζεις σκαλες!'' Επισης θα ηθελα να προσθεσω κατι πολυ σημαντικο. Εσεις οι ''παλαιοι και εμπειροι'' περασατε απο αυτα οταν η χωρα μας ειχε αναπτυξη και χρηματα. Οταν βγαζατε ενα Ε.ΠΑΛ. με 13 και βρισκατε αμεσως δουλεια. Ενω τωρα πρεπει να εισαι αριστος για να βρεις μια ικανοποιητικη δουλεια και μια δουλεια που θα σου αρεσει. Οποτε επομενο ειναι να αυξανεται το αγχος και οι υποχρεωσεις μας. Και ετσιι, για να το γνωριζεται εσεις οι ''εμπειροι'' καταστρεψατε το δικο μας μελλον. Οποτε δεν θα πρεπει να μιλατε καν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια μαθητρια 1ης λυκειου
Τσάμπα συζητάτε όσοι συζητάτε γι αυτό, γιατί ο μαθητής ΔΕΝ αυτοκτόνησε λόγω Παννεληνίων. Αντιμετώπιζε άλλα προβλήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνήσω εν μέρει με τη μαθήτρια της Α Λυκείου που σχολίασε λίγο πιο πάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαλι δεν τα γραφεισ ολαααααα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ετσιι, για να το γνωριζεται εσεις οι ''εμπειροι'' καταστρεψατε το δικο μας μελλον. Οποτε δεν θα πρεπει να μιλατε καν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ... ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ...