Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Τράπεζα θεμάτων ή τράπεζα... θυσίας;

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ Ή ΤΡΑΠΕΖΑ… ΘΥΣΙΑΣ;

Για μια ακόμη φορά το σύστημα χρησιμοποιεί πειραματόζωα θέλοντας να πετύχει κάποιους από τους σκοπούς του.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται πως ο σκοπός που προσδοκάται είναι είτε η κατηγοριοποίηση των ανθρώπων ανάλογα με το μορφωτικό τους επίπεδο και στην συνέχεια η εκμετάλλευσή τους, είτε το οικονομικό όφελος που θα προκύψει από την παραπαιδεία (Ιδιωτικά Σχολεία – Φροντιστήρια).

Μόνο που και αυτή την φορά τα πειραματόζωα του εργαστηρίου είναι τα παιδιά της Α΄ Λυκείου και όπως γίνεται συνήθως έγιναν αντικείμενα έρευνας δίχως να ερωτηθούν για το πόσο πρόθυμα είναι για να συμμετάσχουν σε αυτή την διαδικασία. Τα παιδιά βιώνοντας το άγχος που ζουν οι οικογένειές τους λόγω της οικονομικής κρίσης, νοιώθουν βαρύ το φορτίο που μπορούν να σηκώσουν στους αδύναμους ακόμη ώμους τους και παρά ταύτα αγωνίζονται με όλες τους τις δυνάμεις, παραγκωνίζοντας τα όνειρά τους, αναλώνοντας την ενέργειά τους και την δυναμική τους σε δρόμους που χάραξαν οι άλλοι για αυτά και όχι τα ίδια. Σε αυτό τον δρόμο συνοδοιπόροι τους είναι οι καθηγητές τους που οφείλουν να κρατούν την πυξίδα της πορείας τους σε θέση που να τα οδηγεί σε ασφαλή μέρη, προστατεύοντάς τα μέσα στο σχολικό περιβάλλον.

Τα παιδιά όμως, ζουν σε αυτό τον κόσμο που εμείς δημιουργήσαμε για να καλύψουμε τις δικές μας ανάγκες. Αυτά απλά είναι τα θύματα. Είναι αυτά που δεχόμαστε εμείς οι γονείς τους να θυσιάσουμε για να βγούμε από την κρίση. Είναι λοιπόν αυτά που θα παίξουν το ρόλο της «Ιφιγένειας» για να απολαύσουμε πάλι εμείς μισθούς – συντάξεις , άσχετα αν αύριο πολλά από αυτά τα παιδιά θα αναγκαστούν εκ των πραγμάτων να προσφέρουν την εργασία τους σε άλλες χώρες ως σύγχρονοι μετανάστες. Και αν αυτό όλο που βιώνουν τα παιδιά μας δεν είναι θυσία τότε τι είναι;

Λιούγκας Γεώργιος
Δάσκαλος

11 σχόλια:

  1. Αν και τα θυμήθηκες όλα αυτά, Γιώργο, όταν το πρόβλημα έγινε και προσωπικό σου, σωστά λες ορισμένα πράγματα.
    Όμως...
    Η τράπεζα θεμάτων έγινε για να απολαύσουν κάποιοι τους μισθούς και τις συντάξεις τους; Μην τρελαθούμε!
    Το όνομα των "δολοφόνων" που καταστρέφουν τα όνειρα και το μέλλον των παιδιών δε βλέπω να το αναφέρεις.
    Τι έκανες ΚΑΙ εσύ όταν όλα αυτά εξυφαίνονταν μπροστά στα μάτια σου; Μήπως απλώς τα ανεχόσουν στο όνομα κομματικών προτιμήσεων;
    Όσο θα ανοίγουμε το στοματάκι μας μόνο όταν θιγόμαστε προσωπικά, πάντα Ιφιγένειες θα προκύπτουν. Ενίοτε -δυστυχώς-και τα ίδια μας τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε φταίνε πάντα οι άλλοι. Φταίμε κι εμείς. Εσείς οι δάσκαλοι, όλων των βαθμίδων, απαλλαγείτε από το δημοσιοϋπαλληλικό σας αποτύπωμα και επαναπροσδιορίστε το ρόλο σας. Αναβάθμιση από τη βάση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελίτα, η τράπεζα θεμάτων και όλη η νομοθεσία περί το εξεταστικό δεν έχει καμιά μα καμιά σχέση με το ρόλο των εκπαιδευτικών. Φροντίστε να ενημερωθείτε και εσείς, οι γονείς, τι ακριβώς επιδιώκεται στα σχολεία με τη σχετική νομοθεσία και μην περιμένετε όταν αντιμετωπίσετε προσωπικά το ζήτημα -με τα δικά σας παιδιά- να "πέσετε" από, τα σύννεφα, όπως συνέβη με τον κ. Λιούγκα.

      Διαγραφή
  3. Δασκαλε , φτεται και εσεις ,τα παιδια μας τελειονουν το δημοτικο και δεν ξερουν την προπαιδεια δεν ξερουν εναν κανονα της γραμματικης και ουτε που σας νιαζη αν μαθανε κατι απο εσας και αν σας θημουντε στο μελον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΑΣ. ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΦΟΣΟΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ Η ΥΛΗ Ή ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΙΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ....ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ...ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.....Ή ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ....ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΔΙΚΆ ΜΑΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ.....
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ...ΟΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ (ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ).....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ???? ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΥΤΟΙ????? ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!! Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.....ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ!!!!! ΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ????? ΤΙΠΟΤΑ!!!!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ή άσχετος ή προβοκάτορας.
      Σε ιδιωτικά σχολεία έδιναν πλαστό πρόγραμμα εξετάσεων και αφού κατέβαζαν τα θέματα και τα έλυναν, τα έδιναν την επόμενη μέρα(λυμένα φυσικά) στους μαθητές τους. Ή μήπως δεν πήρε τίποτα το αυτάκι σου γι' αυτό;
      Για ένα ζήτημα που ακόμα και ο LOVEρδος είπε ότι θα επανεξετάσει τα προβλήματα από την εφαρμογή της τράπεζας, έρχεσαι εσύ να πεις ότι φταίνε οι εκπαιδευτικοί.
      Για μπες μπροστά εσύ λεβέντη-επώνυμα έτσι- για να αποκαταστήσεις τα πράγματα και να σταματήσουμε να ντρεπόμαστε. Σώσε την τιμή μας!
      Όσο για την αξιοιλόγηση της δουλειάς των άλλων, ανώνυμα ο καθένας μπορεί να τσαμπουνάει ό,τι θέλει.Γράψε επώνυμα να αξιολογήσουμε και την δική σου δουλειά. Και εγώ λοιπόν λέω -ανώνυμα- ότι:
      Μισή είναι η δική σου δουλειά που πληρώνεσαι αδρά για να πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
      Αγαπητέ, ανώνυμε ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥΧΕ.

      Διαγραφή
    2. 4:33 μ.μ. Επειδή είσαι ο ίδιος που πριν λίγες μέρες είχες γράψει ανάλογου περιεχομένου πράγματα για εκπαιδευτικούς,επίσης σε άσχετο θέμα, θέλω να σου πω ότι τα πράγματα που λες είναι άκρως συκοφαντικά.
      Μπορείς όμως να αποδείξεις το αντίθετο, παραθέτοντας επώνυμα τα στοιχεία που έχεις και φυσικά αναλαμβάνοντας το βάρος των λεγομένων σου.
      Διαφορετικά έμένα όλα αυτά μου ακούγονται ότι κρύβουν κάτι άλλο.
      Εμπάθεια απέναντι σε κάποιους;
      Επαγγελματικό ανταγωνισμό;
      Απλή διαστροφή και λαγνεία του χαφιεδισμού;
      Κάτι άλλο; Δεν ξέρω.
      Αλλά η επώνυμη καταγγελία προς όφελος του συνόλου, απαιτεί Cojones που λεν και οι Ισπανοί. Δείξε τα αν υπάρχουν.
      Διότι και εγώ,ανώνυμα, μπορώ να λέω ότι σε είδα κάπου, να κάνεις έτσι στο τάδε.

      Διαγραφή
  5. Ἀχὸς βαρὺς ἀκούεται, πολλὰ τουφέκια πέφτουν.
    Μήνα σὲ γάμο ρίχνονται, μήνα σὲ χαροκόπι;
    - Οὐδὲ σὲ γάμο ρίχνονται οὐδὲ σὲ χαροκόπι.
    Ἡ Δέσπω κάνει πόλεμο μὲ νύφες καὶ μ᾿ ἀγγόνια.
    Ἀρβανιτιὰ τὴν πλάκωσε στοῦ Δημουλᾶ τὸν πύργο:

    «Γιώργαινα, ρίξε τ᾿ ἅρματα, δὲν εἶναι ἐδῶ τὸ Σούλι.
    Ἐδῶ εἶσαι σκλάβα τοῦ πασᾶ, σκλάβα τῶν Ἀρβανίτων.»
    «Τὸ Σούλι κι ἂν προσκύνησε, κι ἂν τούρκεψεν ἡ Κιάφα,
    ἡ Δέσπω ἀφέντες Λιάπηδες δὲν ἔκαμε, δὲν κάνει».

    Δαυλὶ στὸ χέρι ἅρπαξε, κόρες καὶ νύφες κράζει:
    «Σκλάβες Τουρκῶν μὴ ζήσωμε, παιδιά μ᾿, μαζί μου ἐλᾶτε».
    Καὶ τὰ φυσέκια ἀνάψανε, κι ὅλοι φωτιὰ γενήκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ σωστά τα λέει το κύριος! Πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξουν τα πράγματα και για να αλλάξουν τα πράγματα θα πρέπει κα κινητοποιηθύμε όλοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα παιδιά νιώθουν πολύ άγχος και δεν είναι σωστό να γίνετε έτσι βάλανε στην Α ΛΥΚΕΊΟΥ. Να γράψουν εξετάσεις σε όλο το βιβλίο δηλαδή στο πανεπιστήμιο τι θα διαβάζουν και τα εξώφυλλα. Γι αυτό αφού βλεπετε την κατάσταση κάντε ότι είναι δυνατόν για να βοηθήσετε τα παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News