Συνάντηση του Γιάννη Σηφάκη με τον Αντιπεριφερειάρχη έργων Γιάννη Γιώργο και την αρμόδια υπηρεσία
Συνεργασία με τον περιφερειάρχη και τον αντιπεριφερειάρχη έργων για να εξεταστεί η δυνατότητα χρηματοδότησης των οδικών παρακάμψεων Γιαννιτσών και Χαλκηδώνας από τις εκπτώσεις των οδικών έργων της Περιφέρειας.
Ο άξονας Νάουσα- Έδεσσα (ανισόπεδος κόμβος Έδεσσας στο ύψος των Σεβαστειανών επί της υπό μελέτη οδού Μαυροβούνι- Νότια παράκαμψη Έδεσσας) έχει μήκος 20 m και περιλαμβάνει ένα ανισόπεδο κόμβο ( Α/Κ Έδεσσας) και 5 ισόπεδους κόμβους (Σεβαστειανά , Λουτροχώρι, Επισκοπή, Κοπανό, Χαρίεσσα) συνδεόμενη με το υπό παράδοση τμήμα Νάουσα- Πατρίδα μέσω του ανισόπεδου κόμβου της Νάουσας (που θα δημοπρατηθεί με άλλο έργο).
Η κατασκευή του έργου έχει προϋπολογισθέν κόστος 100 εκατομμύρια ευρώ και κόστος μελέτης 2,4 εκατομμύρια ευρώ.
Η οριστική μελέτη έχει δημοπρατηθεί με μεγάλη συμμετοχή ενδιαφερομένων εταιριών. Αναμένεται να ανατεθεί ως τον Μάιο με Ιούνιο 2017 με υφιστάμενη πίστωση.
Η Πέλλα πρέπει να βγει από την συγκοινωνιακή απομόνωση. Η χρηματοδότηση των ώριμων μελετητικά οδικών παρακάμψεων Χαλκηδώνας και Γιαννιτσών, η ένταξη στον στρατηγικό σχεδιασμό και χρηματοδότηση του προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών με παράκαμψη προς Αριδαία, η μελετητική ωρίμανση των τμημάτων Νάουσα- Έδεσσα και Μαυροβούνι- Νότια παράκαμψη Έδεσσας και η ένταξη σε προγράμματα των μελετών για την βελτίωση των εξόδων προς τον Βορρά ( Ευζώνους) μέσω Αρχαγγέλου – Αξιούπολης και Γιαννιτσών-Γουμένισσας είναι απολύτως αναγκαία έργα για να αρθεί η παντελής απουσία της Πέλλας από όλους τους Εθνικούς σχεδιασμούς επί πολλές δεκαετίες.
Η συστράτευση όλων προς την κατεύθυνση αυτή είναι απολύτως αναγκαία.
Ο βουλευτής και ο αντιπεριφερειάρχης έργων της Περιφέρειας Γιάννης Γιώργος συμφώνησαν σε συνεχή συνεργασία για να υπάρξουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στον τομέα αυτό. Ακόμη συνεχής είναι η συνεργασία του βουλευτή με τους αρμόδιους Υπουργούς για την διερεύνηση δυνατοτήτων χρηματοδότησης των έργων που ωριμάζουν.
Βρε Γιάννη το έργο είναι του Τζιτζικώστα εσύ γιατί ανακατεύεσαι και ντε και καλά να πείς ότι κάτι προσπαθείς να κάνεις. Παλαιοκομματικά τερτίπια σε λάθος εποχή Γιάννη ο λαός δεν τρώει σανό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού είναι του Τζιτζικώστα γιατί δε το έκανε τόσα χρόνια τη στιγμή που ο δρόμος Νάουσα- Βέροια παραδόθηκε την προηγούμενη εβδομάδα ;;
ΑπάντησηΔιαγραφή...ειπες μαλακια τωρα
ΔιαγραφήΑριδαία Εξαπλάτανος ,ποιός φταίει θα μας πει κάποιος? θέμα για τα κανάλια
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ νέα τάξη πραγμάτων στην Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας. Δηλαδή, ο καθένας κάνει ότι θέλει και δεν ελέγχεται από κανέναν.
ΔιαγραφήΑγαπητέ ανώνυμε ( γιατί άραγε "ανώνυμος";), ο βουλευτής ενημερώνει τους πολίτες της Πέλλας για τον άξονα Νάουσα- Έδεσσα που δεν μπήκε στον κόπο κανένας να ενημερώσει αναφέροντας πραγματικά στοιχεία όσον αφορά ποιά υπηρεσία δημοπράτησε την μελέτη κλπ. Ετέθη δε στην διάθεση του αρμόδιου αντιπεριφερειάρχη για συνεργασία. Η λογική των παραγόντων που κυριάρχησε στο παρεθόν ( δυστυχώς και ακόμα στην Πέλλα) που κανένας δεν μιλούσε με κανέναν, δεν υπήρχε καμιά συνεργασία, δεν υπήρχαν κοινοί στόχοι κλπ πρέπει να τελειώσει ανεπιστρεπτί, όσο κι' αν αυτό ξεβολεύει κάποιους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι να στοιχιστούν στην κοινή προσπάθεια να βγεί η Πέλλα από την απομόνωση. Ο βουλευτής έχει τάξει εαυτόν σε αυτή την προσπάθεια καθώς και στην οργάνωση του αγροτικού κόσμου στην Πέλλα
Αγαπητό γραφείο Σηφάκη ο λαός χόρτασε από μεγάλα λόγια και προσδοκίες που μείναν εκεί τώρα και ο Γιάννης πέφτει στην ίδια λούμπα. Όλοι θέλουν το καλό της Πέλλας αλλά το θέμα είναι ποιός μπορεί να το πράξει. Θέλω να δω πια νέα έργα θα εντάξετε εσείς για την ΠΈΛΛΑ πέρα από τα ήδη ενταγμένα στα κοινοτικά προγράμματα. Θα εντάξετε στο τρέχον πρόγραμμα τα μεγάλα έργα όπως: (τρένο Καρατζόβας, Φράγμα Καλής, Δρόμοι, μεταφορά γηπέδου στην Εδεσσα, κολυμβητήρια, και τόσα άλλα έργα που έχει ανάγκη ο Νομός μας.) ΔΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΚΩΔΙΚΟ ΕΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ και όλοι θα ξαναψηφήσουμε τον αγαπητό Γιάννη.
Διαγραφή