Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Χρήστος Γεωργίου: «Η αποκατάσταση των δρόμων γίνεται όπως ακριβώς ορίζει η μελέτη και αυτό πιστοποιείται»

Ευχαρίστησε για άλλη μια φορά τους πολίτες για την κατανόηση που δείχνουν όλο αυτό το διάστημα, υπογραμμίζοντας ότι η αποκατάσταση των δρόμων θα συνεχιστεί σε όλες τις οδούς της πόλης

Με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας και Έργων και Πρόεδρο της ΔΕΥΑ Αλμωπίας κ. Χρήστο Γεωργίου επικοινώνησε το Aridaia News, με αφορμή τις απορίες που εξέφρασε μερίδα της αντιπολίτευσης για το κατά πόσο η αποκατάσταση των δρόμων της Αριδαίας γίνεται σύμφωνα με τα όσα ορίζει η σχετική μελέτη.

Ο κ. Γεωργίου απαντώντας σε ερώτησή μας, τόνισε ότι όπως δήλωσε και στο Δημοτικό Συμβούλιο η αποκατάσταση γίνεται όπως ακριβώς ορίζει η μελέτη κατασκευής του αποχετευτικού. Όπως είπε, στην επόμενη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα απαντήσει εκτενώς σε όλες τις ερωτήσεις με συγκεκριμένα στοιχεία που πιστοποιούν την καλή εκτέλεση του μεγάλου αυτού έργου.

Παράλληλα, ο κ. Γεωργίου σημείωσε ότι όποιος θέλει πραγματικά να ενημερωθεί για τις τεχνικές λεπτομέρειες, ο ίδιος είναι πάντοτε στη διάθεσή του κάθε πολίτη μαζί με τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Όσον αφορά στις ερωτήσεις που δέχτηκε από την αντιπολίτευση, ο κ. Γεωργίου αναρωτήθηκε πως είναι δυνατόν να γνωρίζουν αν υλοποιείται σωστά το έργο από τη στιγμή που δεν έχουν παρουσία σε αυτό και δεν έχουν μπει στη διαδικασία να ενημερωθούν έγκαιρα από τη στιγμή που είχαν τις όποιες αμφιβολίες και δεσμεύτηκε να προσκομίσει στο Δημοτικό Συμβούλιο όλες τις αποδείξεις που επιβεβαιώνουν την καλή εκτέλεση του έργου.

Επίσης, ευχαρίστησε για άλλη μια φορά τους πολίτες για την κατανόηση που δείχνουν όλο αυτό το διάστημα, υπογραμμίζοντας ότι η αποκατάσταση των δρόμων θα συνεχιστεί σε όλες τις οδούς της πόλης.

Τέλος, αναφέρθηκε στην επιστροφή της λαϊκής αγοράς στην ιστορική της θέση και δήλωσε ότι ο Δήμαρχος και η Δημοτική Αρχή τηρεί τις υποσχέσεις της.

14 σχόλια:

  1. ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟΥΣ. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ταλαιπορηθηκαμε ολοι από αυτό το εργο. Όμως ρε σεις νομιζω ότι το αποτελεσμα είναι πολύ σημαντικο. Επιτελους η αριδαια αποκτα αποχετευση. Κατά την ταπινη μου αποψη ο πολυς ο κοσμος το εκτιμαει. Ασχετα αν εχει αγανακτησει από τη σκονη. Σε λιγους μηνες θα θυμομαστε μονο τα καλα. Οσο για τον γεωργιου αν και δεν τον γνωριζω προσωπικα τον θεωρω πολύ εργατικο και φερνει αποτελεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό δε λέγεται αποκατάσταση. Έχουν γεμίσει μπαλώματα το σύνολο των δρόμων της πόλης. Φυσικά γι αυτό δε φταίει ο κ. Γεωργίου ούτε κανένας άλλος Γεωργίου. Όλη η Ελλάδα με τη βοήθεια των προγραμμάτων ΕΣΠΑ έγινε καλντερίμι. Μπαίνεις στις πόλεις και νομίζεις ότι οι δρόμοι είναι λιθόστρωτοι. Καλά τα έργα, οι δουλειές, η ανάπτυξη αλλά τα αυτοκίνητα μας; η άνεση; η ασφάλεια; Κανένας μελετητής δε κοστολογεί τη ζωή στο σύνολο της παρά μόνο χρηματικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ. Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ .

      Διαγραφή
    2. Να μην την υπογραφαν

      Διαγραφή
  4. κάποιος να μας εξηγήσει,πως ο Δήμος, η σύμβαση, η πρόβλεψη αρκείτε σε μπαλώματα ασφαλτότρωσης !! Δηλαδή θα μας μείνουν μπαλώματα ενθύμια αυτου του έργου? δηλαδή είναι ξεκάθαρα ωφέλιμη επιλογή να έχω αποχετευτικό και να μην έχω κυκλοφοριακό !Προφανώς είναι συνειδητή επιλογή η Αριδαία να ζήσει στις λακούβες που θα υπάρχουν μόνιμα.Μ αυτές θα πορευτούμε εσαεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανελλαδικά αυτό συμβαίνει. Η μελέτες υπογράφτηκε πριν χρόνια . Η σημερινή αρχή χρεώθηκε το μεγάλο βάρος της υλοποίησης. Φαντάσου να το υλοποιούσε ο πασοης που σήμερα το παίζει κάποιος... ούτε το 2029 δεν θα τελείωνε το έργο. Τουλάχιστον ο Γεωργίου δουλεύει πολυ και φαίνεται.

      Διαγραφή
    2. Το να φεύγει το σκ@το σου με μεγαλύτερη ταχύτητα.
      Είναι και αυτό μια λύση στο δικό του κυκλοφοριακό.

      Διαγραφή
  5. Δηλαδή τα επόμενα χρόνια θα ζήσουμε τριτοκοσμικά βάση μελέτης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννάκη κοίτα νά φέρεις καλά μήλα καί ασε της μα....

      Διαγραφή
    2. Πόσα κιλά μα... είσαι... α;

      Διαγραφή
  6. Πληρωνουμε δημοτικά τέλη, τελη κυκλοφορίας για να έχουμε τέτοιου επιπέδου εργασίες και τέτοια αποκατάσταση. Κάποιοι δεν μετακινουμαστε με τα αυτοκίνητα του δήμου ούτε έχουμε 3-4 αυτοκίνητα αλλα δυστυχως ακόμα κυκλοφορουμε με πινακίδες της χώρας μας. Τις μελέτες κάποιος τις υπογράφει και ο καιρος θα δείξει αν έκανε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η τεχνικη υπηρεσια του δημου εχει κανει αυτοψια στα σημεια που ασφαλτοστρωθηκαν? συμφωνει ετσι οπως εγινε η αποκατασταση του οδοστρωματος? γιατι περματας με το αυτοκινητο κ στα σημεια οπου περναει ο κεντρικος αγωγος ο δρομος δεν ειναι ομαλος, η θα περαστουν ξανα με ασφαλτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News