Η βάση για τον σχεδιασμό του ήταν το πρωτότυπο Instict |
Η Peugeot αποκαλύπτει επισήμως τη νέα γενιά της ναυαρχίδας της, το 508, που όπως δείχνουν και οι επίσημες φωτογραφίες, αποβάλει την αμιγώς σεντάν εμφάνιση, ακολουθώντας πλέον μία πιο τολμηρή για τα δεδομένα του χαρακτήρα του, σχεδιαστική γραμμή.
Η Peugeot περιγράφει το νέας γενιάς 508 ως ένα μοντέλο που συνδυάζει τον τολμηρό σχεδιασμό ενός κουπέ με την πρακτικότητα ενός χάτσμπακ, κάτι που το τοποθετεί απέναντι στο Audi A5 Sportback. Κοιτώντας το, μπορούμε να πούμε ότι το νέο 508 είναι ένα από τα πιο κομψά μεσαίων διαστάσεων μοντέλα, το οποίο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα σαφώς πιο συντηρητικής σχεδίασης οχήματα που μας έχει παρουσιάσει η Peugeot τα τελευταία χρόνια. Η βάση για τον σχεδιασμό του ήταν το πρωτότυπο Instict, έχοντας πλέον 5θυρο αμάξωμα, με κύρια χαρακτηριστικά το εμπρός τμήμα, αλλά και τους προβολείς LED που κατεβαίνουν κάθετα στα άκρα του προφυλακτήρα.
Το αποτύπωμα του αυτοκινήτου έχει μειωθεί σε σύγκριση με το εξερχόμενο μοντέλο, έχοντας πιο κόμπακτ διαστάσεις, τόσο σε μήκος (-8 εκ.), σε ύψος, αλλά και σε μεταξόνιο, που φτάνει τα 2,75 μέτρα. Παρ ‘όλα αυτά, ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε από τα 473 στα 485 λίτρα, με την 5 πόρτα να προσφέρει πιο πρακτικό άνοιγμα, ενώ ο Γάλλος κατασκευαστής ανακοινώνει ότι έχει αυξηθεί και ο χώρος για τους επιβάτες.
Το νέο 508 είναι κατασκευασμένο επάνω στην πλατφόρμα EMP2, όμοια με αυτή των 5008 και DS7 Crossback, γεγονός που χαρίζει μικρότερο κατά 70 kg βάρος σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Επίσης, νέας σχεδίασης είναι η ανάρτηση, με την τοποθέτηση πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, ενώ στις πλουσιότερες εκδόσεις, θα υπάρχει και ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Η γκάμα των κινητήρων θα διαθέτει πέντε σύνολα, δύο βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Σε ότι αφορά τους πρώτους, η απόδοσή τους θα είναι 180 και 225 ίπποι, ενώ οι diesel θα ξεκινούν από τους 130, 160 και 180 ίππους. Η κίνηση θα μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή μέσω του αυτόματου 8 σχέσεων.
Η ναυαρχίδα της Peugeot εξοπλίζεται με όλα τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος νυχτερινής όρασης, το οποίο χρησιμοποιεί κάμερα υπερύθρων, με σκοπό την αναγνώριση πεζών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.
Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.
Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.
Η συντακτική ομάδα του Aridaia News