Το εγχώριο δίκτυο μην έχοντας την υποστήριξη κάποιου εισαγωγέα έκανε ότι ήταν δυνατό να υποστηρίξει τους πελάτες |
Μία από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που χάσαμε στα χρόνια της κρίσης είναι και η Mazda, η οποία μετά την χρεωκοπία της Ελληνικής εισαγωγικής πριν τέσσερα χρόνια, εξαφανίστηκε αφήνοντας μετέωρους χιλιάδες κατόχους αυτοκινήτων της.
Το εγχώριο δίκτυο μην έχοντας την υποστήριξη κάποιου εισαγωγέα έκανε ότι ήταν δυνατό να υποστηρίξει τους πελάτες. Όμως σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις των εμπόρων της Mazda, είτε εγκατέλειψαν τη μάρκα, είτε χρεοκόπησαν, κάτι δυστυχώς φυσιολογικό, αφού η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία δεν υποστηρίζεται στην Ελλάδα εμπορικά (διαφημίσεις, παρουσιάσεις νέων μοντέλων κλπ), ενώ και η εισαγωγή των αυτοκινήτων, ήταν προβληματική.
Γνωρίζουμε ότι δύο επιχειρηματίες έχουν μπει δυνατά στη διεκδίκηση της αποκλειστικής εισαγωγής των -ενδιαφερόντων και για την Ελληνική αγορά- αυτοκινήτων της Mazda (μικροί και δυνατοί κινητήρες κλπ). Όμως, κακά τα ψέματα, δύσκολα ένας επιχειρηματίας θα θελήσει να συνεργαστεί με ένα κουρασμένο και οικονομικά λαβωμένο δίκτυο εμπόρων και επισκευαστών, αφού θα απαιτηθούν πολλά χρήματα από αυτούς, για τη ριζική αναβάθμιση των εκθέσεων Mazda και φυσικά των μονάδων επισκευής και φανοποιίας.
Τα δεδομένα λοιπόν είναι τα εξής: Το Καλοκαίρι, η σύμβαση του εναπομείναντος δικτύου λήγει, κάτι που δημιουργεί νέα δεδομένα για την μάρκα και γι’ αυτόν που θα επενδύσει σε αυτή.
Η Mazda με «of the record» επιστολή ενημέρωσε το δίκτυό της, ότι θα επιστρέψει στην Ελλάδα το Καλοκαίρι, χωρίς όμως να αναφέρει λεπτομέρειες: θα επιστρέψει με Έλληνα εισαγωγέα ή με θυγατρική εταιρεία των Ιαπώνων;
Παράλληλα το επόμενο διάστημα θα έρθουν στην Ελλάδα στελέχη της εταιρείας για να …ψαχουλεύσουν το υπάρχον δίκτυο. Είναι δεδομένο πως θα απαιτηθούν επενδύσεις από τους ήδη ταλαιπωρημένους (από τις ενέργειες της ίδιας της Mazda) εμπόρους και επισκευαστές. Αυτό σημαίνει ότι κάποιοι θα κοπούν, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για τα νέα δεδομένα.
Το άλλο ενδεχόμενο: η Mazda να κατέβει έχοντας τη διαχείριση του Marketing δηλαδή της προβολής, προώθησης κλπ. και να δώσει σε επιχειρηματία την εισαγωγή και το μεγαλύτερο μερίδιο της λιανικής των πωλήσεων. Κάτι ανάλογο συμβαίνει στη χώρα μας και με άλλα προϊόντα, όπως για παράδειγμα κάνει η Red Bull.
Όπως και να έχει σύντομα θα έχουμε σημαντικές εξελίξεις, ενόψει και της πληθώρας των νέων μοντέλων με Ευρωπαϊκό ενδιαφέρον, που θα ρίξουν στην αγορά οι Ιάπωνες, κυρίως το δεύτερο εξάμηνο του χρόνου (νέα 2, 3, CX3, CX5, ΜΧ5),
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.
Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.
Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.
Η συντακτική ομάδα του Aridaia News