Τρίτη 2 Απριλίου 2019

Θ. Τζάκρη: Στάλθηκε προς έγκριση στο CEF η μελέτη για τη νέα χάραξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης - Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών

Θεοδώρα Τζάκρη: Στάλθηκε προς έγκριση στο CEF η μελέτη, προϋπολογισμού 5.500.000 ευρώ, για τη νέα χάραξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης - Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών

Από το γραφείο της βουλευτή Πέλλας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Θεοδώρας Τζάκρη ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με ενημέρωση που είχε από τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών και Υποδομών κ. Θάνο Βούρδα στάλθηκε σήμερα από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών στο CEF προς έγκριση η μελέτη, προϋπολογισμού 5.500.000 ευρώ, για το έργο της νέας χάραξης της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης - Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών και αναμένεται να εγκριθεί ως το τέλος του Απρίλη του 2019.

Μετά την έγκριση της μελέτης ανοίγει ο δρόμος για τη χρηματοδότηση της υλοποίησης του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με την Έδεσσα μέσω Γιαννιτσών, έργο που αποτελεί διαχρονικό αίτημα της τοπικής μας κοινωνίας και θα συμβάλει καθοριστικά στην άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης της Πέλλας, καθώς η υλοποίησή του θα συνδέσει την Πέλλα με τα διεθνή δίκτυα (σιδηροδρομική Εγνατία) και ως εκ τούτου στην ενίσχυση της αναπτυξιακής της προοπτικής, εφόσον θα συμβάλει στην ευχερέστερη και οικονομικότερη κυκλοφορία τόσο των επιβατών όσο και των αγροτικών και λοιπών προϊόντων που παράγονται στην Πέλλα, τοποθετώντας την στον χάρτη των διεθνών εξελίξεων.

Η κ. Τζάκρη θα ενημερώσει με νέο δελτίο τύπου μετά την έγκριση της μελέτης από το CEF. Οποιαδήποτε άλλη είδηση για το συγκεκριμένο έργο εντάσσεται στο πνεύμα της ημέρας, καθώς η ολοκλήρωση των μελετών προηγείται της χρηματοδότησης των έργων.

2 σχόλια:

  1. Λοιπόν αυτά γίνονται μόνο στην Ελλάδα με τους πολιτικούς της. Πρώτον δεν υπάρχει σωστό συγκοινωνιακό δίκτυο Θεσσαλονίκης Έδεσσας αλλά ούτε και υπόλοιπο σωστό συγκοινωνιακό δίκτυο. Εμείς θέλουμε να δώσουμε λεφτά να κάνουμε καινούργιο σιδηροδρομικό. Δεύτερον. Λόγω της οικονομικής κρίσης δεν υπάρχει τόσο μεγάλη μετακίνηση πολιτών. Ας ρωτήσουν το ΚΤΕΛ. Εμείς ζητάμε να κάνουμε και σιδηρόδρομο. Τρίτον. Τι να μεταφέρουμε με αυτόν, γιατί δεν εξυπηρετούμαστε από τα άλλα μέσα.
    Ρε άντε κάντε σωστό το ήδη υπάρχον δίκτυο και αφήστε τα προεκλογικά τερτίπια. Ειδικά η ενδιαφερόμενη κυρία τα συνηθίζει αυτά. Φυσικά θα ακολουθήσει και καινούργια ίδια πρόταση από τον ομόλογό της στην Αριδαία. Θα δείτε[Σταυράκη σε παρακαλώ...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σου βγαζω το καπέλο, αντί να κοιτάξουν να φτιάξουν το υπάρχον οδικο δικτυο το οποιο ειναι σε κατάσταση αθλία, μας παραμυθιάζουν με αχρείαστα πυροτεχνειματα, με λίγα λόγια καθρεφτάκια στους ιθαγενείς

      Διαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News