Οι σχολές θα ορίζουν τη βάση εισαγωγής σε τουλάχιστον ένα μάθημα που θεωρούν εξαιρετικά βασικό, σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας |
Αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση εξετάζει το υπουργείο Παιδείας, ειδικά μετά τη φετινή «βουτιά» στις βάσεις, σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.
Η κυρία Κεραμέως, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ανέφερε ότι «πρέπει προφανώς να μας προβληματίσει» η εισαγωγή υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων με πολύ χαμηλές βαθμολογίες σε ΑΕΙ. «Πρόκειται για χρόνια παθογένεια της χώρας μας που δεν βρίσκει εύκολα λύση. Χρόνια παθογένεια που επιδεινώθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση με τη δημιουργία νέων τμημάτων στην επικράτεια χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας. Θυμίζω ότι η κυβέρνησή μας ανέστειλε τη δημιουργία των νέων τμημάτων που δεν είχαν ιδρυθεί» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όσο για τον τρόπο εισαγωγής, η κυρία Κεραμέως υπογράμμισε ότι «βρισκόμαστε σε εκτενή διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Και ανάμεσα στις λύσεις που συζητάμε είναι να ορίζει η κάθε σχολή τη βάση εισαγωγής σε τουλάχιστον ένα μάθημα που θεωρεί εξαιρετικά βασικό: Πχ. στο Μαθηματικό τα μαθηματικά, στις Οικονομικές σχολές – η Οικονομία, στις Σχολές πληροφορικής η πληροφορική. Ανάμεσα σε διάφορες λύσεις που συζητάμε».
Και πρόσθεσε ότι «ο διάλογος αυτός τώρα θα εντατικοποιηθεί. Θέλουμε πάντως και η λύση να είναι στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης αυτονομίας των Πανεπιστημίων – όπως γίνεται σε τόσες χώρες στον κόσμο».
Η υπουργός προανήγγειλε επίσης αναδιάταξη των σχολών και των τμημάτων, λέγοντας ότι «πρέπει ο χάρτης να διαμορφώνεται στη βάση ακαδημαϊκών κριτηρίων, στη βάση πραγματικών αναγκών της χώρας. Μέρος της λύσης είναι και οι άλλες επιλογές που προσφέρονται στους νέους μας – δρόμοι επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης – και εκεί βρίσκεται προ διαβούλευσης ένα Ν/Σ που αναβαθμίζει επαγγελματική Εκπαίδευση και κατάρτιση. Θέλουμε λύσεις με διεξόδους για τους νέους. Όχι να τους ανοίγουμε τον δρόμο στην ανεργία».
Κεραμιδαριό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπαίνουν τσιρλίντερς στα σχολεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους!
Με αυτό το χάλι στην παιδεία, ζητάμε να πάμε μπροστά; Κύριοι της παιδείας θα πρέπει να διαλέξετε. Ή αναβαθμίζετε την παιδεία με δασκάλους και καλά μυαλά στα πανεπιστήμια ή θα ικανοποιείτε την εκάστοτε περιοχή και τους δημάρχους με πληθώρα σχολείων μόνο και μόνο για την οικονομική αναβάθμιση των περιοχών και φυσικά να τρέφουν οι φοιτητές φρούδες ελπίδες. Πάντως με 8 στα μαθηματικά δεν μπορεί να μπεί κάποιος στο πανεπιστήμιο και να σπουδάζει μαθηματικές επιστήμες.
ΑπάντησηΔιαγραφή