Δεκάδες μέτρα κάτω από την επιφάνεια του εδάφους στην πόλη της Θεσσαλονίκης συστηματικοί έλεγχοι και δοκιμές γίνονται, αυτόν τον καιρό, στα συστήματα, τις υποδομές και τους συρμούς του μετρό, καθώς απομένουν τέσσερις μήνες για την παράδοση της βασικής γραμμής.Τεσσερις μήνες για την παράδοση του μετρό Θεσσαλονικης
Σε πιθανό σενάριο εκδήλωσης πυρκαγιάς, οι δοκιμές και οι ασκήσεις πυρασφάλειας περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη λειτουργία των συστημάτων απαγωγής του αέρα, ενώ σε περίπτωση διακοπής ρεύματος εξετάζεται η λειτουργία των εναλλακτικών πηγών.
«Κάθε δύο σταθμούς υπάρχει χωριστή τροφοδοσία. Αν κοπεί, για παράδειγμα, το ρεύμα στη Μοναστηρίου, ανοίγει άλλος υποσταθμός στο Βαρδάρη. Αν κοπεί στον Βαρδάρη, ανοίγει άλλος στο Συντριβάνι», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος. Ο ίδιος τονίζει ότι «για όλα υπάρχουν προβλέψεις ασφαλείας» και σημειώνει: «πρέπει να διακοπεί το ρεύμα σε όλη τη Θεσσαλονίκη για να διακοπεί το μετρό». Ακόμη και τότε, όμως, όπως αναφέρει, «υπάρχουν διάδρομοι διαφυγής και σημάνσεις ώστε κάποιος να βγαίνει κατευθείαν στο σταθμό».